понедельник, 26 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Парашутиста у віршах

Скільки сміливості повинно бути,
Щоб парашутистом бути!
Стрибати потрібно з вертольота
Вище хмар парити.
Вас, звичайно, поважаємо
І бажаємо вам завжди
Лише вдалих приземлень,
Миру, щастя на роки!


Він як перо, мій вірний парашут
Наноситься легко пилинкою невагомою
Слухняно струменя повітря несуть
Мене до землі крізь примарні сонми.
І вдень і вночі, в сльоту і в мороз
Зі мною мій друг, мій супутник екстремальний,
Який через стільки верст проніс
Мене ковзанням чистим, ідеальним.
І кожен раз дивлячись з висоти
Викид адреналіну отримую
Коли кружляючи на відчуваю світом
Я кайф здійснення мрії.


День парашутиста
Настав вже!
Небо стало чистим,
Легше на душі!
Ми вас вітаємо.
Радійте стрибків!
І ще бажаємо
Ми погоди вам!
У свято незвичайний
Хочеться сказати:
Нехай цілорічно
Вам щастить знову!


Нехай благополучно донесе
Твій друг повітряний прямо до землі,
Щоб відчути хвилюючий політ
І крові біг хвилюючий всередині.
Нехай вітер свіжий душу сп'янить
Як у казці наближається земля,
До себе кличе і вабить лагідно
Окинути поглядом ріки і поля.




«Пішов!» - сигнал віддатися провидінню.
Помчить земля стрімко в обличчя,
І здається, що не стримати падіння,
Але смикнуто заповітне кільце,
І раптом стане зрозуміло, заради чого
Романтики небес і висоти,
На Бога крізь розкритий купол дивлячись,
Домоглися втілення мрії!
Всіх істинних, піднесених і чистих,
Всіх, небо розуміють без слів,
Поспішаю привітати з Днем парашутиста!
Приємних і вдалих вам стрибків!


Побажань нам не злічити
Цим сміливим людям.
Стрибнути з літака – жесть!
Ми за вас будемо
На землі переживати,
І бажати успіху!
Вітаємо вас зараз,
Літайте без перешкоди!


Крокуючи сміливо в хмари,
Емоцій шквал не забути!
Дорога в небо – широка,
Мріями окрилює життя.
Парашутист - дивак з землі!
Погоди льотної ми бажаємо,
Любов і щастя попереду,
Ширяючи, нехай тебе зустрічають!
Нехай усміхнеться раптом зірка,
Виконавши всі твої бажання.
Свобода - це висота,
Відвага, сміливість, віра, знання!


Я хочу тебе привітати з днем парашутиста,
І побажати здоров'я, щастя і добра.
Нехай тебе всі цінують, як фахівця,
І стрибок щоб легким був завжди.

Комментариев нет:

Отправить комментарий