суббота, 10 сентября 2016 г.

Привітання Надії з Днем Народження і Іменинами

У Надії свято сьогодні -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!


З Днем Народження моє пташеня,
Надійка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


У Вас сьогодні, Надя, іменини!
І я хочу сказати Вам від душі:
Ви чарівні, розумні, красиві
Ну, загалом, Ви шалено гарні!
Я Вам бажаю багато-багато щастя,
Надії не втрачайте ніколи.
Нехай ангел вкриє Вас від негоди,
Любов'ю життя буде завжди повна.


З ранку весь світ наповнений пеньем.
Кудись поділася тінь.
Надію нашу з днем народження
Ми вітаємо в цей день!
Побажаємо їй бути суворої,
Веселою бути завжди у всьому.
Кохання Надії багато-багато!
І щастя буде повна хата!




Надя, Надійка, Надюша!
Ти мене зараз послухай:
З днем народження тебе
Вітає вся родина!
Хай роки мчать низкою,
Минаючи всі негоди!
А ми бажаємо всіх душею
Любові тобі і щастя!


Надія, хороший цей день!
Адже ми іменини відзначимо.
Бажаємо успіхів, і не лінь
Шукати нам їх в райдужному світлі.
Бажаємо, Надія, тобі
Побільше посмішок, а троянди
Нехай розквітають скрізь,
В ніщо перетворюючи загрози!


Улюблена Надюшка,
З днем Ангела тебе!
Ти знай, що один без дружки
Нам не прожити і дня!
Улюблена Надюшка!
Завжди щасливою будь!
І найкращу подружку
За життя не забудь!


Надія знову вселяє в нас
Надію на заповітний годину,
Коли Надя серед нас живе:
Вона нам щастя принесе.
І ми вітаємо Надію
І в іменини їй бажаємо
Бути нашим земним компасом
І талісманом золотим!

Комментариев нет:

Отправить комментарий