среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм на 75 років у віршах

75 років – чарівне свято,
Це торжество твоєї душі.
Він тебе сьогодні прикрашає
І на вік не дивись.
Нехай радують тебе миті.
І кожен день твоєї долі
Приносить тільки натхнення.
Будь найяскравішою з людей.
Хай життя подарує все сповна:
Любов, увагу, успіх,
Бажаємо радості, тепла.
Прикладом будь для всіх.


День народження улюбленої мами,
Їй сьогодні всього 75.
Звідусіль летять телеграми,
І з подарунками діти поспішають.
Побажаємо здоров'я відмінного,
Не здаватися, всім ворогам на зло.
Щастя жіночого, материнського,
Ми хочемо, щоб тобі пощастило!


Вас вітаючи з 75-річним ювілеєм,
Прагнучи до піднесеним словами,
Ми скажемо просто, як уміємо:
«Від усієї душі дякуємо Вам!»
За благородство думок Ваших!
За мир Ваш світлий і великий!
За те, що ставши трошки старші,
Ви молодеете душею!
За те, що в життєвих питаннях
Ви — наша совість, розум і честь!
А якщо просто в плані тосту:
За те, що Ви на світі є!


Чистий сміх спокій тривожить,
Щастя ллється на весь світ.
75-й рік приходить
Життя яскраве силует.
Вітання на Вашу адресу
Донесутся із суєти,
Такою радісною і яскравою,
Як весняні квіти.
Я бажаю Вам здоров'я
Міцного, як гуркіт морів.
І веселого застілля
Ваш прекрасний ювілей.
Хай живеться Вам чудово,
Щоб в душі була весна,
Не сумували, щоб марно,
Адже, є велика родина.
Вона Вас завжди підтримає,
Проведе крізь буревій
І подарує нитка надії
Чистою, немов океан.
Нехай посмішки з облич не сходять
Онуків, правнуків, дітей.
І сума лише щастя зводить,
Життя було, щоб веселіше.


Сьогодні вам 75.
Вітаємо Вас з ювілеєм!
Бажаємо вам не сумувати,
Нехай діти вас теплом зігріють,
Нехай онуки радують завжди,
Нехай життя йде спокійно, тихо,
Нехай не торкнеться вас біда
В житті нехай не буде лиха!


Сімдесят п'ять лише початок шляху,
Сил вам бажаємо адже довго йти.
Здоров'я побільше і краси.
Нехай вічно збуваються ваші мрії.
Прекрасніше ми бажаємо вам бути завжди,
Щоб жіночого щастя не змила біда.
І день від дня Вам іскристих очей,
Своєю усмішкою радуйте нас.


Сім десятків і п'ять років,
Це просто класний дід!
Ти не старий — молодий,
І не нудно нам з тобою!
Будь здоровий, не хворій,
Молодей, а не старей!
Не сумуй, не сумуй,
Всім на світі допомагай!
Ювіляра вітаємо,
Життя довге побажаємо!


Вік мудрості — сімдесят п'ять —
Настав, як завжди, несподівано.
Попереду багато радісних років,
Книга життя ще не прочитана.
Нехай для Вас навколишній світ
Дарує все тільки найкраще!
Нехай живуть у Вашому серці завжди
Доброта, щедрість, великодушність!


У сімдесяти п'яти
Сенс великий, як не крути!
Вік цей говорить,
Що ти багато чого досяг.
І сім'я, і діти, онуки —
Всі чекають від тебе науки,
Знають, що з тобою без нудьги
Час мчить! Твої жарти
Так для радості і ллються,
Все навколо тебе сміються.


Дуже важко висловити словами
Те, що у мене зараз в душі...
Ніякими піснями, віршами
Мені не здивувати тебе вже.
Як люблю, як ти мені дорога,
Хіба підбереш про те слова?!
Як молю я Бога, як хочу
Зробити б без тягот життя твоє.
Щоб хвороба не мучила тебе,
Не боліла б за дітей душа,
Щоб вісімдесятирічний ювілей
Так само зустріла у колі друзів,
Не зітхала: "Життя вся позаду".
Світлих днів чимало попереду:
З онуками дітей своїх зустрічати,
Ягоди в лісі назбирати,
На зиму варення наварити,
Всю сім'ю запашним обдарувати,
Добре почути від людей –
Складається все життя з дрібниць!
Радіти життю до кінця
Треба, часом вона й гарна!


Що за цифри — сім і п'ять?
Нам хотілося б дізнатися,
Може, це множення,
Або, може бути, додавання.
Це знатне число,
Багато бачило воно —
Просто все не перелічити —
Повага і честь
Імениннику такого,
Бажаємо Вам лише здоров'я,
І спокійного життя мирної,
Онуків, правнуків завидних,
Ось для вас букет квітів
І прийміть поздравок!


Звикнувши плекати
Свої ювілеї,
Ви кожен пройшли як щабель –
Легко і вільно;
І ми принародно
Хочемо Вам сказати в цей день:
Три чверті століття –
Гідна віха!
Ви вдумайтеся: сімдесят п'ять!
Бажаємо Вам щастя,
Здоров'я, успіху,
І свої роки не рахувати!


Ти, дідусь, молоток, —
У цьому немає сумніву,
Ми подаруємо поздравок
Тобі на день народження!
Ювіляр сьогодні ти,
Сімдесят п'ять років.
Ми бажаємо, не старіти,
Прожити до 100 років!
Всього потроху:
Удачі, здоров'я,
Щоб радості багато,
І вілла на Узбережжі!


Хто б міг повірити –
Вам - 75!
Віримо у ваші сили!
Будемо вітати!
Міцного здоров'я,
Енергійним,
Ми хочемо сьогодні
Щастя вам дарувати!



Три чверті століття —
Ювілей у людини!
Папа зазначає
І гостей зустрічає.
(Без надлишків багатослів'я)
Побажаю я здоров'я,
Довгих років, успіхів!
Щоб онуків чекав зі сміхом!
Написав я поздравок,
Прочитаю всім віршик!


Чудовий ваш ювілей!
Виповнюється 75 –
Щастя хочеться вам побажати!
Мудрість, досвід, у всьому досягнення,
І перемоги, удачі, звершення –
Стільки пройдено в житті доріг!
Але це ще не результат!
Від душі всього найкращого:
Розуміння, благополуччя,
Оптимізму, здоров'я вам міцного!
Нехай доля буде тільки привітна!


Ювілей нашої бабусі дуже барвисто прикрашене:
Делікатеси, частування, — свято для травлення!
Тобі, бабуся, 75 –прекрасний привід вітати,
Компліментом обдарувати і презент підносити!
Побажаємо ми здоров'я, радості і доброти,
Милої бабусі подаруємо її улюблені квіти!


Сімдесят п'ять - дата, коли
Здаються золотом життя.
Нитки зморшок не засуджуй.
Більше ти волі надії давай.
Будемо бажати бадьорості, сил,
Щоб дух далі життя Вашу творив!
Важливо зберегти у серці запал:
Дайте зневірі вірний відсіч!


Сьогодні Вам сімдесят п'ять!
Шана! І є чим пишатися!
Але Вас звуть справи знову —
За ювілеєм не сховатися...
Ваш життєвий досвід багатий,
А запал прагнень не згас!
І ми сьогодні з круглою датою
Сердечно вітаємо Вас!
Летять роки — життя така,
Про те не варто хвилюватися,
Не дарма ж сказані слова:
«Мої роки — моє багатство».
Келихи дружно піднімаючи,
П'ємо це славне ліки,
І минулих років не забуваючи,
Помножимо головне багатство!


Такої великої дати дивовижної
Не можна своєю увагою обділяти,
Ну, як же нам не славити довгожителя,
Яким і сімдесят і п'ять?
Ми вітаємо вас і захоплюємося,
Як ви мудрі, як досвідчені, чесні!
Нехай здоров'я ваше додається
І будуть дні лише радості повні!

Комментариев нет:

Отправить комментарий