суббота, 10 сентября 2016 г.

Привітання Нонні з Днем Народження і Іменинами

Тебе ми вітаємо!
Сьогодні іменини.
І ми бажаємо Нонні
Бути знову щасливою сильно.
Любові ми бажаємо їй,
Свободи від образ.
Нехай мрії не тануть!
Нехай буде розум чистий!


Нонна, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Найкраще свято - іменини
У двері постукав знову.
І для смутку немає причини,
Все для свята готово.
Ти в прекрасному настрої.
Нона, мила моя,
Нехай величезне везіння
Радує тебе завжди!


Нонночку привітати з днем народження
Від душі сьогодні ми хочемо.
Вам бажаємо вічного везіння,
Щиро сьогодні говоримо:
Ви прекрасні, так нехай з роками
Розквітає ваша краса,
І за всіма добрими справами
Нехай любов ховається завжди!




У Нонни сьогодні свято -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!


З Днем Народження моє пташеня,
Нонночка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


Вітаю з Днем Ангела Вас!
Пожеланья удачі, любові
Ви прийміть, Нонна, від нас,
Хай щасливими будуть всі дні.
Хай завжди і у всьому Вам щастить,
Ангел Вас охороняє завжди,
І лише радість хай у серце ввійде,
І не буде втрат ніколи.


Бажаю, Нонна, удачі й щастя,
Нехай життя твоє буде як в казці прекрасна,
Нехай очі твої сяють чисто і ясно,
Хай дні пробігають зовсім не марно,
Будь тільки веселою, усміхненою, милою,
Тоді й біда буде проходити повз!
Нехай життя твоє стане світліше, ніж раніше,
Здоров'я, взаємної любові і надії.

Комментариев нет:

Отправить комментарий