суббота, 10 сентября 2016 г.

Привітання Надії з Днем Народження, з Днем Ангела

Надюша, ти прекрасніше за всіх на світі!
Тебе порівняти ні з ким, я не можу!
Ти наче теплий, південний, добрий вітер,
Пестити всіх встигаєш на бігу!
Для кожного завжди знайдеш слівце,
Підтримаєш і хороший даси пораду!
Так з Днем народження, мила!
І пам'ятай - тебе на цілому світі краще немає!


Святковий настрій
Кожній жінці до лиця.
Я, Надюша, з нетерпінням
Побажати тобі хочу,
Щоб в день Ангела, рідні
Оточили теплотою.
Щоб всі шляхи земні
Принесли душі спокій.


З Днем Ангела, Надюша, вітаємо.
Ти - не одна. Незримо охороняє
Тебе Надія. З нею тобі всюди
Все вдаватися в житті твоєму буде!
А де надія - там любов і віра,
Для радості і щастя немає бар'єру!


Надійка, з днем Ангела-хранителя -
Від туги зеленої рятівника,
Від нудьги чудесного рятувальника,
Вірного, надійного приятеля!
Дружби з ним не обривай, гарна,
І тоді не будеш щастям кинута!
Здійсняться мрії та сподівання,
Стане життя сповнена чарівності!




Сьогодні я Надії
Бажаю від душі,
Щоб ангел охороняв її
Від горя і від брехні.
Нехай у домі буде щастя,
І в серці лише любов.
Нехай геть тікають негоди,
І душу гріє кров.
Адже ти наш промінчик сонця:
Прекрасна й ніжна.
Частіше посміхайся
Як гарна весна.


Надюша, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Ти з ім'ям своїм, як ехо -
Ви відображення один одного,
Даруючи передчуття успіху,
Звучить музикою для слуху.
Ти як весна, сменяешь холоднечу,
Твій образ зворушливий, ніжний,
Пестить око, хвилює душу,
З днем Ангела, моя Надія!


Звалася Надією свята.
Послав Господь їй випробування.
Щоб цю святість заслужити,
Слугою Господа треба бути.
Долю суворої підкоритися.
Достоїнствами не хизуватися.
Життя приймати такою, як є.
Зберігати гідність і честь.
Святий залишитися важко дуже.
Ну і не будь їй, коли не хочеш!

Комментариев нет:

Отправить комментарий