суббота, 10 сентября 2016 г.

Привітання Матрони з Днем Народження і Іменинами

Матрона, побажаю я тобі,
Триматися, як завжди, на висоті,
Любити і поважати від усієї душі,
Усіх, хто тобі шалено дорогі.
З днем Ангела, Матрона, вітаю!
Добра і оптимізму побажаю,
Вирішувати свої проблеми без остраху,
І обходити стороною спокуси!


Ми Матрони побажаємо бути веселою, заводний,
Щоб про кохання твердили хлопці всі навперебій!
Щоб була ти як Богиня сліпуче мила,
Щоб краса не в'янула, а ще дужче цвіла,
Побажаємо життя в радість, без образ і без турбот,
Щоб щастя додавалося день за днем, з року в рік!


Іменини у нашій Матрони!
Що сьогодні тобі побажати?
Ти - бутон ніжною, оксамитовою троянди!
Про тебе можна тільки мріяти!
У кожному жесті твоєму благородство!
А в очах блакитний небозвід!
З Днем народження, рідна Матрона!
Бути сьогодні я щасливий з тобою!


Матрона, ти прекрасніше за всіх на світі!
Тебе порівняти ні з ким, я не можу!
Ти наче теплий, південний, добрий вітер,
Пестити всіх встигаєш на бігу!
Для кожного завжди знайдеш слівце,
Підтримаєш і хороший даси пораду!
Так з Днем народження, мила!
І пам'ятай - тебе на цілому світі краще немає!




Матроночка, з днем Ангела-хранителя -
Від туги зеленої рятівника,
Від нудьги чудесного рятувальника,
Вірного, надійного приятеля!
Дружби з ним не обривай, гарна,
І тоді не будеш щастям кинута!
Здійсняться мрії та сподівання,
Стане життя сповнена чарівності!


З Днем Народження моє пташеня,
Матроночка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


У Матрони сьогодні свято -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!


Запам'ятай, крутиться земля,
Матрона, тільки для тебе,
Лише для тебе квіти в росі,
Що так любиш ти.
Собою ти світло сонця затмишь,
Чоловікам голови кружишь,
І голоси чарівний звук
Перетворює всі навколо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий