четверг, 15 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм на 15 років у віршах

"Вітання з днем народження 15 років"


Синочок, миленький ти наш,
Ось і вітати тебе прийшов наш час.
Щоб ти, синочок, не сумував,
І світ тебе боготворив.
Тобі п'ятнадцять років сьогодні,
Ти роби все, що тобі завгодно.
Ти самий — самий тут же став,
І це все ти нам сказав.
І нехай счастливенький дзвінок
Тут принесе мій поздравок.


"Привітання на ювілей 15 років"


Внучок дорогою, в День народження сказати
Нам хочеться багато хороших речей.
Сердечно і щиро побажати
Величезних успіхів та хороших друзів.
Нехай все у тебе буде просто чудово,
П'ятнадцять років – це життєвий старт!
Нехай будуть успіх і велике щастя,
І у справі будь-якому неодмінно азарт!


Самий мій хороший,
Найдорожчий
Ні на кого ти не схожий
Як ніби неземної!
Я так хочу привітати,
Я так хочу сказати,
Що ти мій ненаглядний,
Що ти мій знатний цар!
П'ятнадцять років пробило
На циферблат — дивись!
Так добре дорослішаємо
З любов'ю ми в грудях!


"Вітання з ювілеєм 15 років хлопчику, дівчинці"


Подруга! Молодість промчала!
До пенсії рукою подати!
Років дев'яносто нам залишилося,
І немає надежы ніякої.
І я сумую, повинна зізнатися.
Бажаю одного: тримайся!
І відзначай свої п'ятнадцять
Так, ніби попереду все життя!


Тобі сьогодні лише 15,
А ти поспішаєш швидше жити.
І треба днях всім посміхатися,
Рікою любові тихенько плисти.
Адже попереду ще так багато
Прекрасних днів і вражень
І маса нових відчуттів,
Щасливих, трепетних миттєвостей.
Тобі, мій друг, цей поздравок!
Живи, як ти мрієш.
Свій позитив, щоб зберіг,
В життя доросле крокуючи.


"Вітання до п'ятнадцятиріччя"


Привітати з 15-річчям –
Чи вдасться в двох словах?
Великих чудес суцвіття
Сьогодні – в твоїх руках!
І молодість - диво головне,
Гарна, світла, яскрава,
Нехай буде, звичайно, славною,
З сюрпризами та подарунками!


В 15 років ти так прекрасна
Чарівність весни,
Що всі хлопчаки не марно
В тебе смертельно закохані.
Так, у тебе є перспектива,
Хоч ти по-дівочому скромна...
Інші скажуть, що красива,
Інші скажуть, що розумна!


Дуже важко здогадатися,
Чому гуде країна.
Ех, друже! Тобі п'ятнадцять!
Ось і вона святкує!


Тобі п'ятнадцять, ти вже чоловік —
Рішучий, розумний не по роках,
Завжди так гордо прямо тримаєш спину,
Уважний до вчинками і словами.
Хай буде в житті ровною дорога,
Щоб все, що потрібно, ти вмів і міг,
І відданих друзів нехай буде багато,
А компасом нехай буде поздравок.


З 15-річчям! Щастя, здоров'я!
Нехай птахи співають для тебе в цей день!
І ангела з неба спуститься на землю
Звичайно ж теж сьогодні не лінь!
І ввечері ти загадаєш бажання,
Задуешь всі свічки і в цю ж мить
Нехай ангел виконає твоє побажання,
Потаємну мрію в життя втілить!


Ти цілих п'ятнадцять років
Даруєш нам свій добрий світ!
Ти — красуня у нас,
І на щастя народилася!
Будь же розумною ти і сильної,
То простий, то дуже стильною,
Будь для хлопчиків загадкою,
Нехай йдуть недоліки!
Нехай навчання у прок іде,
І любов тебе знайде,
Нехай розфарбує світ навколо
Твій улюблений або один!


Хоч ти, доню, втомлюєшся,
Сили немає роздягнутися,
Якщо можеш, не поспішай
Тікати від дитинства.
Життя невблаганний біг,
Роки так і скачуть.
Краще ходити в дитячий садок
І там грати в м'ячик.
Краще вчити фізику
І не висипатися,
Ніж зі школи йти,
З Дитинством прощатися.
Нерозумно Час квапити
І хотіти стати дорослою,
Краще повільніше жити
І при цьому — просто.
Краще заміж не втекти,
Щоб не бути в розлученні.
Краще «в дівках погуляти», —
Кажуть в народі.
Як же Час затримати,
З Дитинством не прощатися?
Як же зробити, щоб завжди
Вам було 15?


Добра подружка, я давно знаю тебе,
Але кожен раз відкриваю тебе ще і ще.
Ти — яскрава і така незвичайна,
Ти — найкраща в світі симпатична.
Нехай здійсняться всі твої мрії,
Нехай сняться тільки добрі сни.
Бажаю зустріти свого принца
І щастя бажаю величезного.


Вітаємо! 15 років
Нашої розумної, прекрасній дівчині!
Ти несеш світові радість і світло,
Продовжуючи грати і пустувати.
Ходиш на дискотеки часом,
В школі ти вчишся на "відмінно";
Сниться казковий маклер-герой -
Грошей (в баксах) має пристойно!..
Ми бажаємо тобі в цю годину,
Називаючи "красунею" і "дівою",
Щоб була найкращою з нас:
Самою розумною, веселою, щасливою!!!




Ми дружимо з тобою з дитинства
І знаємо всі кокетства.
У кіно ходили інколи
І ми стали друзями назавжди.
Скоріше відзначимо ювілей
Друзів ми зберемо швидше.
Тобі сьогодні п'ятнадцять років
І я дарую тобі браслет.
Ще подарунок подарую
Тебе, звичайно ж, взбодрю.
Я висилаю поздравок
Щоб був отличненьким деньок.


Племіннику в його п'ятнадцять років
Я побажаю всіляких перемог!
Гідних цілей,
Досяжних незабаром,
Любові, здоров'я
І море удачі!
Бути лідером у всіх своїх справах,
Жити з задоволенням на повних вітрилах!


Я наберу знайомий номер телефону,
Привітаю хлопця свого знайомого.
Адже ти сьогодні найголовніший,
Твій ювілей, 15 років, для нас дуже важливий.
Я принесу тобі твоє улюблене печиво,
Щоб тобі супроводжувало везіння.
Величезною і стрімкої удачі,
Адже для тебе так багато це значить.
Бери мій поздравочек,
В подарунок цікавий брелок.


Синочок, ти мій рідненький,
Поспішаємо зібрати друзів з тобою.
Тобі п'ятнадцять років сьогодні
Ти виглядаєш в них дуже модно.
Я дарую тобі подарунок,
І конверт поштових марок.
Щоб ти щасливий був завжди,
І не дивився щоб на роки.
Зазначимо скоріше ми ювілей,
Подаруночки друзі подарують мерщій.
Я висилаю поздравок,
Так будь здоровий, мій синку.


Ось і на рік ти стала старшою,
Повір, подруга, це все не страшно.
Хоч і сьогодні тобі п'ятнадцять років,
Я подарую тобі кульок цукерок.
Тут накриємо стіл ми не великий
І відзначить свято цей золотий.
Будуть танці, вечір веселощів,
І теперішнє повне везіння.
І нехай мій солодкий поздравок
Буде милим для тебе, мій ангелок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий