суббота, 10 сентября 2016 г.

Привітання Ніні з Днем Народження в віршах

Ніна, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Я тебе сьогодні, Ніна,
З чистим серцем вітаю.
У радісний День Народження
Щастя щиро бажаю!
Нехай прекрасні миті
Твоє серце зігрівають,
Радості і натхнення
І добра тобі без краю!


Ніна, ти прекрасніше всіх!
Коли сморю в твої очі,
Мрію твій почути сміх.
Я вдячний небесам
За те, що поруч ти зі мною,
Як втратити тебе боюся!
Сьогодні, в день народження твій,
Тобі в коханні я зізнаюся!


Іменини у нашій Ніни!
Що сьогодні тобі побажати?
Ти - бутон ніжною, оксамитовою троянди!
Про тебе можна тільки мріяти!
У кожному жесті твоєму благородство!
А в очах блакитний небозвід!
З Днем народження, рідна Ніна!
Бути сьогодні я щасливий з тобою!





Нехай, Ніна, виконуються бажання
В день Ангела, призначений долею!
Скажи своїм образам «до побачення»
І насолоджуйтесь прекрасною порою.
Хай щастя не має закінчення,
У справах завжди супроводжує успіх,
Чоловіки дарують ласку і увагу,
Не замовкає твій веселий сміх!


Бажаю, Ніна, удачі й щастя,
Нехай життя твоє буде як в казці прекрасна,
Нехай очі твої сяють чисто і ясно,
Хай дні пробігають зовсім не марно,
Будь тільки веселою, усміхненою, милою,
Тоді й біда буде проходити повз!
Нехай життя твоє стане світліше, ніж раніше,
Здоров'я, взаємної любові і надії.


Дорога Ніна, вітаю
З днем народження тебе!
Здоров'я, щастя я тобі бажаю,
Щоб були поруч тільки найкращі друзі!
Щоб в особистому житті було все ОКей,
І сонце кожен день твою посмішку висвітлювало,
Хай буде більше в житті світлих днів,
А чорних буде дуже-дуже мало!


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У нашій Ніни - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!

Комментариев нет:

Отправить комментарий