суббота, 10 сентября 2016 г.

Привітання Нелле з Днем Народження в віршах

Неллі, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Нелличке ми побажаємо бути веселою, заводний,
Щоб про кохання твердили хлопці всі навперебій!
Щоб була ти як Богиня сліпуче мила,
Щоб краса не в'янула, а ще дужче цвіла,
Побажаємо життя в радість, без образ і без турбот,
Щоб щастя додавалося день за днем, з року в рік!


Струнка, витончена,
Богиня справжня,
Тендітна і ніжна,
Зовні спокійна.
Неллі, ось красуня,
І всім чоловікам подобається,
Завжди, як лебідь ніжна,
Свіжа, як ранок вешнее.


Я Неллі бажаю удачі без міри,
Щоб ти залишалася такою щасливою!
Щоб вірила в добрі тільки прикмети,
Любов щоб поруч крокувала з тобою!
Друзів чудових, щастя земного,
Кохання ж навпаки зовсім неземної!
Щоб всі пожеланья до кожного слова
Збулися для тебе з усією повнотою!




Нелличка, з днем Ангела-хранителя -
Від туги зеленої рятівника,
Від нудьги чудесного рятувальника,
Вірного, надійного приятеля!
Дружби з ним не обривай, гарна,
І тоді не будеш щастям кинута!
Здійсняться мрії та сподівання,
Стане життя сповнена чарівності!


Запам'ятай, крутиться земля,
Неллі, тільки для тебе,
Лише для тебе квіти в росі,
Що так любиш ти.
Собою ти світло сонця затмишь,
Чоловікам голови кружишь,
І голоси чарівний звук
Перетворює всі навколо.


Бажаю, Неллі, удачі й щастя,
Нехай життя твоє буде як в казці прекрасна,
Нехай очі твої сяють чисто і ясно,
Хай дні пробігають зовсім не марно,
Будь тільки веселою, усміхненою, милою,
Тоді й біда буде проходити повз!
Нехай життя твоє стане світліше, ніж раніше,
Здоров'я, взаємної любові і надії.


Неллі, мила подруго!
Радій та втішайся, квітни!
І не страшні заметіль і завірюха,
І неузгодженості на шляху!
У всьому успіху і везіння,
Здоров'я, яскравих світлих днів!
І хай не тільки в День Народження
Ти королевою для друзів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий