четверг, 29 сентября 2016 г.

Супер привітання з днем ангела Люби

1

Таке ім'я, як Любов,
Дають, повірте, не будь!
Його власниця завжди
Розумна, пригожа і горда.
Я хочу побажати Любові,
Щоб життя наповнена любов'ю
Була! Щоб сміхом і теплом
Наповнений був Любові будинок!
Автор: Юлія Разметаева

2

Любов - це почуття, що дарує нам щастя.
Любов – це ім'я, в ньому все відразу:
Пориви туги і любовний дурман,
Бажання море і пристрастей ураган.

Любов – це жінка мого життя.
Зараз про любов я хочу сказати їй.
Любов, я люблю тебе всім своїм серцем,
Я щасливий, що ти знайшла в нього дверцята.
Автор: Наталія Ляшенко

3

Любов, вітаємо з днем народження!
Бажаємо щастя і тепла,
Щоб зігріти всіх оточуючих
Своєю любов'ю ти змогла!
З любові все в житті починається,
Вона як дороговказна зірка.
Купайся в ній і насолоджуйся радістю,
Улюбленою і бажаною будь завжди.
Автор: Тетяна Бєляєва

4

Серце наповнене співом птахів.
Зі святом, Люба, рідна!
Не залишай в житті нудних сторінок,
Сміливо, з посмішкою крокуючи.
Твоє ім'я говорить за себе,
В житті любов зустрінеш.
Разом з обранцем роки пройшовши,
Істину щастя пізнаєш.
Автор: Анастасія Толочкова

5

Найкращих побажань не марно
Ми готові дарувати знову і знову
Самою доброю, милою і прекрасної
Дівчині на ім'я Любов.
Нехай твої мрії здійсняться,
Будь щасливою і здоровою ти,
Нехай весь час кружляють над тобою
Ангели любові і доброти.
Автор: Артем Мазурін

6

Хай за вікном дощ і сльота
Любов нас гріє замість сонця,
Бажаємо в житті менше плакати
Для нас, Любов, ти світло в віконце
Бажаємо бути завжди красивою,
Йдучи по життю непростий,
Трохи романтичніші, щасливіший,
І довго не старіти душею!
Автор: Ангеліна Мунтян

7

Ти народилася, щоб голови кружляти,
Джерелом щоб бути для натхнення.
Тобі нескладно світ в себе закохати.
Прийми сьогодні наші привітання.
Кохання Любові ми сьогодні побажаємо
І вірної дружби, і найгарніший мрії!
Живи легко, відчаю не знаючи!
Нехай буде так! Того гідна ти!
Автор: Маріанна Крамар
Відкритка на українській мові з днем ангела Люби

Комментариев нет:

Отправить комментарий