понедельник, 26 сентября 2016 г.

Привітання Рибаку у віршах

З днем рибака хочу тебе привітати,
Як не відзначити цей славний день.
Бажаю я тобі побільше риби,
Але щоб у невід не потрапив тюлень.
Щоб грузило у камені не застрягло,
І ніколи не плуталися гачки.
Дружина щоб на риболовлю відпускала,
Ну а русалки не запудрили мізки.


Вітаю, рибалка!
Будь щасливий і здоровий!
І бажаю всією душею
Зустрічі з золотою рибкою!!!


Рибак в будь-яку негоду
Крокує з вудкою на річці.
Вміє він дари природи
В надійній утримати руці!
Ось і тебе я вітаю
Від усієї душі з Днем рибака!
І ту рибу зловити бажаю,
Що не втримаєш на руках!


З днем рибака тебе я вітаю,
Улову вооот такущего бажаю.
Удача посміхається нехай тобі завжди,
Щоб для тебе рибалка радістю була.





Всіх, хто не любить даремно
З ранку отлеживать боки,
Привітати зі святом прекрасним
Я вас хочу – з днем рибака!
Нехай снасті будуть те, що треба,
Не будуть зорі короткі,
Рибалка хай приносить радість
І риби повні садки!


Я тебе хочу привітати у цей свято,
Клювання швидкого, удачі побажати.
Нехай твій відпочинок на риболовлі буде частим,
А ще бажаю величезну рибину зловити.


Вирушаючи На риболовлю,
Я неспішно збираюся,
Снасті, бури і наживки,
Допустити не можна помилки,
Що б мені зловити рибу,
Добре мені потрібно знати,
Хто і де на що клює,
Риба як себе веде.
Якщо ти теж рибак,
Значить як і я - мастак,
Рибу зловити велику,
Всім про це розповісти.
Я тобі бажаю клювання,
І величезного улову,
Щоб завжди риба клювала,
Від тебе не вислизало!


На заході як риба грає,
Як клює напередодні негоди!
Розчепірених рук не вистачає
Для рибальського врального щастя!
Але не будемо ми до байкам їх суворі,
За обідом вуха поїдаючи,
Нехай ведуть їх річкові дороги,
Нехай рибка наживку ковтає.
У день рибальський ми ставимо завдання,
Що бажав, щоб кожен зміг,
Щоб повнилися мережі удачею,
Щоб частіше кивав поплавок!

Комментариев нет:

Отправить комментарий