воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання Здоров'я у віршах

Нехай у побуті, на роботі - всюди
Вас зустрічають тепло і затишок,
Нехай всі дні лише щасливими будуть,
Мир, здоров'я та щастя чекають!


Бажаю я тобі здоров'я
Щоб вітер, бурю, спека і град
Не повів би ти і бровою
Будь-якої погоди був би радий!


Нехай далі життя йде спокійно,
Не знаючи прикрості й лиха,
І нехай міцним буде здоров'я
На багато-багато років!


Від усієї душі з поклоном і любов'ю
Ми Вам бажаємо довгих-довгих років.
Великого щастя, міцного здоров'я,
Хороших справ та трудових перемог.


Щастя бажаємо, здоров'я, успіхів,
Ніжності, ласки, радості, сміху,
Бажаємо з рідними Вам мирно прожити,
З піснею по життю йти, не тужити!
Бажаємо щастя, світлих днів,
Здоров'я, що все ціннішою,
Дороги життя подлинней
І багато радості на ній!


Хлібом-сіллю сім'я твоя славиться,
Від усіх наше побажання -
Будь здоровий, нехай гостей не поменшає
Та ікри буде повна чаша!


Бережи Вас Бог від життєвих негараздів,
Від тяжких хвороб, душевних тривог.
Нехай буде більше безхмарних днів,
Зігрітих любов'ю рідних і друзів!


Його не купиш і в лотерейному квитку не знайдеш,
За хвіст, на жаль, його ти теж не впіймаєш.
Його одного разу в житті тільки знайдеш,
І я сподіваюся – ніколи не втратиш!
Здоров'я!


Я бажаю тобі здоров'я,
Адже воно завжди в нагоді,
Ну а всього іншого
Ти і сам здатний добитися.


Бажаю вам сміятися скрізь і завжди,
Тоді дарма будуть вам холоду!
Нехай сміх щодня ваше життя подовжує,
І ваше здоров'я нехай зміцнює!


Будь здоровий, не хворій,
Щоб не заражати друзів.


День Здоров'я! В цей день
Вітати друзів не лінь!
Вітаю, вітаю,
Щастя, радості бажаю.
Ну, а, головне, – здоров'я!
Це головне условье
Для щасливого життя,
Для радості дзвінкою,
Для міцної сім'ї
І для сміху дитини!
Допоможуть вам у цьому
Спорт і дієта,
Режим денний
І прогулянки в вихідний
На свіжому повітрі,
Робота на дачі...
Буде здоров'я – Буде удача!


У мене до тебе найважливіше послання
Ти такого ніде не чув:
В цей день моє побажання –
Щоб ти ніколи не хворів.


Хочу тобі сказати сьогодні, друг,
Що смуток або тугу змінює щастя,
Будьте здорові, не тільки чхаючи.
Будьте здорові в квітні і в травні.
Будьте здорові з ранку і під вечір.
Будьте здорові відтепер і вічно!



Нехай ідуть роки,
Тільки тебе, мій друг,
Не чіпає біда
І ніякої недугу.


Бажаємо Вам прожити більше ста років,
І щоб не підвів Вас імунітет,
Дітей від застуди бажаємо зберегти,
І щоб не довелося Вам і зовсім хворіти!
І ми в день здоров'я хочемо Вам сказати,
Що потрібно берегтися, не перемерзати,
Щоб були здорові рідні, друзі
Довіриться потрібно добрим лікарям!


Часто здоров'я в день народження бажають.
Радості і багатства завжди обіцяють.
А я побажаю здоров'я для душі,
Щоб вам снилися тільки легкі сни.


Хочу тобі сказати сьогодні, друг,
Що смуток або тугу змінює щастя,
Все може змінитися вмить навколо,
Прожене сонце хмари і негода.
Любов змінює нова любов,
Як і весна, коли змінить зиму,
Але головне, щоб ти був веселий і здоровий,
Здоров'я ж нічим незамінне.


Нехай хвороби обходять стороною.
Хай б'ється серце легко і чисто.
Здоров'я міцного бажаю вам.
Нехай мед біжить завжди в лице.


Ми всі бажаємо вам в будь-який час
Тепла і щастя, світла і добра,
Щоб життя – була!
Щоб проростало насіння,
Щоб Завтра було краще, ніж Учора!
Здорові будьте і щасливі без міри!
Бажаємо вам успіхів, світлої віри,
І нехай вам дороговказна зірка
Життя висвітлює яскраво і завжди!

Комментариев нет:

Отправить комментарий