среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Народження на 70 років у віршах

"Привітання на 70 років"

Сьогодні виповнюється сімдесят,
І сумує, звичайно, забороняється.
Друзів тебе так багато оточують,
Проблемами ніхто не навантажує.
Тебе, наш дідусь,
Ми любимо дуже сильно,
Глотку лише повітря вона,
Любов, вже рівносильна.
Тобі ми даруємо поздравок,
А з ним подаруночків мішок.


Рідні, близькі, сусіди
Сьогодні за столом сидять.
Вже не маленькі діти.
Тобі сьогодні 70!
Не дрібниці. Але що є вік,
Коли в душі завжди весна?
Хай буде чистою твоя совість
За дні у працях, ночі без сну.


"Гарні вірші на день народження 70 років"

Тобі сьогодні сімдесят,
Гості тут тебе вже попросять.
Щоб ти заспівав разом з ними пісню,
І нам послухати теж буде цікаво.
Не пам'ятаємо ми трішечки наспіву,
Тому і підспівувати почнемо з приспіву.
Ну, а поки ти теж пісню згадуєш,
Ми побажаємо тут тобі здоров'я, знаєш.
Ще бажаємо, щоб забрався на вершину гір,
І завжди був, звичайно, бадьорий.
Ми вітаємо і подаруємо коньячок,
Прочитай, тим часом, наш поздравок.


Сімдесят прекрасних років!
Життя в самому розквіті!
Щастям кожен день зігрітий,
Успіхів багато славних!
Удача чекає завжди, у всьому,
А серце молодіє.
Здоров'я міцніше день за днем
І радість ювілею!


"Привітання ювіляру на 70 років"

Батько дружини — прекрасний, милий тесть,
Всіх Ваших заслуг не перелічити.
Мою дружину Ви мені тут «подарували»,
І життя усмішкою своєю обдарували.
Поспішаю привітати Вас я в цей чудовий день,
Рядки побажання мені написати не лінь.
Вітаю з днем народження,
І бажаю настрою.
Посміхнися завжди і всім,
Стане зовсім добре.
Бери мій поздравок,
І удача буде в строк.


Ювілейний день сімдесятиріччя
Вам приніс чудові миті!
Нехай доля чудова і світла
До Вас прийде з дарунками на День народження!
Нехай принесе здоров'я і сили,
Щоб був настрій бадьорим,
Щоб все у Вас було відмінно,
І у всьому панував би везіння!


До вашого відома,
У сімдесят років,
Начальство вітає,
Лише близька людина.
А раз поздравок купа,
З ранку лежить у столі
То знайте, що ви кращий
Начальник на землі!


Сімдесят років – у волоссі сивина,
Ну, а в душі, як і раніше, весна!
Дідусь, наш дорогий чоловік!
Ти найкращий, живи ще століття!
Ми любимо тебе, ми тебе поважаємо,
Здоров'я бажаємо і щастя бажаємо!
Нехай багато безхмарних радісних днів
Тебе ще чекає серед рідних та друзів!


Дорога(-ой) моя(-ї) колего!
В твій сімдесятий ювілей,
Хочу побажати снігу,
В один з вьюжных днів.
Стільки ж мить удачі,
Поздравок з визнанням в любові,
Від колишнього колеги, на дачі
Давно проводить дні.


Сімдесят років – це славна дата.
Дозвольте вам сказати - ви дуже багаті.
Хай юність помчала і молодість з нею –
Зате є любов і вниманье дітей.
Є онуки, які люблять вас міцно,
Є просто подруга, сусідка по дачі,
З которою можна, залишивши справи,
Згадати, яке життя раніше була.
Є життєвий досвід, визнання друзів,
Всіх, хто прийшов до вас на ювілей.
І хоч на скронях сивина є зараз,
Раніше чоловіки дивляться на вас.


"Привітання з днем народження бабусі на 70 років"

Я свою бабусю, так хочу привітати
І до неї з красивими зізнаннями,
На крилах я лечу.
І буде все чудово,
Привітаю неодмінно!
Подарунки їй я подарую,
І раптом скажу, як я люблю.
Хотілося мені зазначити,
І тут ще зазначити:
У свої прекрасні року
Ти виглядаєш, прям як завжди!
Тобі сьогодні сім десятків
Не буде в домі заворушень.
Нехай подарує ангелок,
Тобі прекрасний поздравок!


"Привітання ювілярці на 70 років"

З 70-летьем вітаю!
Але це лише цифра і слова!
В твій ювілей від усієї душі бажаю,
Щоб молодість в душі твоїй жила!
Хай твоє серце не тривожить нудьга,
В очах хай щастя вічне живе!
Нехай краса – навік твоя подруга,
Тебе не кине, мовчки не піде!


Я поспішаю привітати зараз
Милу бабусю!
З ювілеєм дорогі
Ось вже сімдесят тобі!
Ти мені найрідніша
Милий друг мій на землі!
Ти завжди своєю любов'ю
Зігріваєш будинок
Ти як пташка до узголів'я
Торкаєшся люблячи
Адже ти сама рідна
Дорога бабуся моя!



"Привітання з днем народження чоловікові, жінці на 70 років"

Побажань до ювілейної дати:
Радості, удачі, славних справ!
Для великих перемог і досягнень
70, звичайно, не межа!
Натхнення, досвід життя, сміливість –
Цінний сплав для майбутніх перемог!
Все здійсниться, як хотілося!
Щастя, оптимізму, яскравих літ!


Красуня, принцеса, королева,
Ти – щастя для знайомих і рідних,
І в сімдесят, як у тридцять, ти красива,
І ти здатна підкорити будь-яких
Чоловіків на всьому білому світі,
Так отримуй скоріше наш поздравок,
І ми сказати бажаємо привітанням цим,
Щоб кожна людина так весело відзначити зміг.


Сьогодні ось зібрався
Великий наш колектив,
Щоб дружно Вас привітати,
Якщо Ви не проти!
Солиднейшая дата,
Життя прожите не дарма!
А адже і Ви колись
Всі почали «з нуля»!
Тепер же на вершині
Кар'єри Ви своєю,
І побажати хочемо ми
У Ваш славний ювілей:
У родині добробуту,
Здоров'я і добра!
І щоб вік «70»
Вам округлити до «сто»!!!


Чоловік, уяви, що ти супергерой,
Хоча, представляти не треба:
За близьких, сім'ю та рідних ти – горою,
І всіх захистиш від нападок.
Сьогодні твоє свято, точніше, ювілей –
Адже сімдесят – це не жарти!
І свій поздравок отримуй мерщій,
Нехай в житті будуть лише попутки!


Ми вітаємо колегу,
Ювілей всі відзначаємо!
Сімдесят вже за плечима,
Дивуємося ми самі:
Ні, не даси на вигляд вам стільки,
Ви бадьорі, свіжі оскільки,
Юним ви авторитет
Ваш досвід на все відповідь!


Вам 70 сьогодні, ми піднімемо
Свої келихи на вашу честь!
І вас з любов'ю ми обіймемо,
Спасибі, що у нас є!
Ось ваші діти, онуки за столом...
Сім'я велика - це так чудово.
Ми ваших правнуків з великим мучиться жагою чекаємо,
Вам званье "бабуся" дано адже не даремно.
Ще й вам поняньчиться доведеться,
Але ці клопоти, ми знаємо, тільки в радість.
Нехай поруч з вами щастя залишається,
Сьогодні у вашу честь шумить застілля!

Комментариев нет:

Отправить комментарий