суббота, 10 сентября 2016 г.

Привітання Березні з Днем Народження і Іменинами

Сьогодні свято - іменини.
Твій Ангел світлий і невинний
Зустрічає, Марточка, з тобою,
Чудове свято неземної.
Нехай піднімають настрій
Квіти, подарунки, привітання.
Бажаю тобі життя легкої,
Щасливої і не самотній!


Березня, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Нехай, Березня, виконуються бажання
В день Ангела, призначений долею!
Скажи своїм образам «до побачення»
І насолоджуйтесь прекрасною порою.
Хай щастя не має закінчення,
У справах завжди супроводжує успіх,
Чоловіки дарують ласку і увагу,
Не замовкає твій веселий сміх!


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У нашій Марти - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!




Марта, ти прекрасна!
І сьогодні, не марно
Отримуєш насолоду
Від гарних привітань.
Свято іменин настав!
Ангела Господь послав.
Нехай тобі він допомагає
І в біді не залишає!


Березня, мила подруго!
Радій та втішайся, квітни!
І не страшні заметіль і завірюха,
І неузгодженості на шляху!
У всьому успіху і везіння,
Здоров'я, яскравих світлих днів!
І хай не тільки в День Народження
Ти королевою для друзів!


У Марти сьогодні свято -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!


Я Березні бажаю удачі без міри,
Щоб ти залишалася такою щасливою!
Щоб вірила в добрі тільки прикмети,
Любов щоб поруч крокувала з тобою!
Друзів чудових, щастя земного,
Кохання ж навпаки зовсім неземної!
Щоб всі пожеланья до кожного слова
Збулися для тебе з усією повнотою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий