воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання Одужання у віршах

Приписи лікаря
Все, звичайно, дотримуйся!
Не рубай, рідний, плеча.
Ти лікуйся, не сумуй!


Одужуй швидше!
І про градусник забудь!
Без тебе так стало нудно,
Ти скоріше з нами будь!


Ти захворіла, це дуже погано!
Ну одужуй скоріше, моя ти дитина!
Бажаю, щоб оченята більше не сльозилися,
Щоб не крутилася голова.
Щоб ти більше не чхала,
І міг поцілувати тебе тоді!


Слухай, хворий, годі лежати,
Киснути, нудьгувати, сумувати і хмуритися.
Я бажаю тобі ліжко
Незабаром покинути і вийти на вулицю.
Сонцю і небу посмішку явити,
І, потягнувшись, промовити щиро:
"Як добре на сеті жити!"


Як твої справи? Ще вболіваєш?
Дорогий, пора і припиняти!
Тільки ти один ось так вмієш.
Вистачить, милий хлопчик, відпочивати!


Бажаємо довго не хворіти!
Давай, дружок, хвороби здачі!
Медсестр не чіпай! Чекаємо, удачі!
Нам треба багато чого встигнути!


Для здоров'я ставте клізму.
Так корисно організму!
Одужуй, давай,
Клізму частіше бери.


Дорога, нехай грає рум'янець
І на щічках усмішка твоя!
Бути здоровою тобі дуже-дуже
З чистим серцем бажаю завжди!


Одужання, братику, я тобі бажаю,
Мені без тебе сумно, сумую!
Вмов своїх лікарів,
Тебе нехай швидше вилікують!


Ти одужуй швидше,
Тобі я готовий пісні співати!
Хворіти – не краща ідея!
Набагато краще – не хворіти!


Життя переповнена щастям,
І горе - не біда,
Ти не хворій, будь ласка,
Будь у здоров'ї завжди!


Бажаю якнайшвидшого одужання,
Та годі вже валятися в ліжку!
Шкідливо довго адже хворіти,
Треба в житті не соромитись,
І боротися за здоров'я,
Буде сил набагато більше,
І швидше підуть справи,
І отримаєш все сповна!


Тихо-тихо поруч прикорну,
Я турботу віддаю свою і силу,
Одужуй! Я без тебе сумую,
Тільки ти кличеш мене улюбленим.


Одужуй швидше
І надалі не болів.
Зроби чай погарячіше
І медку в нього налий.
Покажи свою застуду
середній палець і - забий!
Бережи себе і буде
Життя без грілок і лікарів!


Одужуй коханий!
Видужуй мій рідний!
В житті так необхідний,
Хоч і трішки хворий!


Я тебе підтримаю до хвороби,
У твоєї просиджу ліжка,
Ти зрозумій, хворіти - це погано,
А здоровим бути краще, до речі!


Одужуй, малятко,
Одужуй, рідний,
Почитаємо разом книжки
І побігаємо з тобою.
Раскидаем всі подушки,
Після сходимо в магазин,
Купимо книжки та іграшки,
І величезний апельсин.
Мама сильно розсердиться
За подушки. Як же бути?
Нам доведеться вибачитися,
Апельсин їй подарувати.
Мама пожурить трошки
І простить. І ми потім
По асфальтовій доріжці
В парк підемо втрьох.
І сусідського хлопчика
Покличемо гуляти з собою.
Тільки... милий мій малятко,
Одужуй, рідний.


Геть соплі, геть краплі.
Ти хочеш одужати, чи не так?
Тоді хочу тобі побажати,
Як можна більше і міцніше спати,
Є вітаміни, таблетки, бульйон,
І ставати здоровим, як слон!


Без тебе мені кожен день не в радість,
Світ без тебе бездушен, невеликий...
Швидше видужуй, моя насолода,
Я від тривоги весь вже ослаб.



Одужуй, мій друг прекрасний,
Одужуй милий мерщій
Адже без погляду твоїх очей алмазних
Мені на землі все здається темніше.
Нехай застуда залишить тебе один
І ніколи не повертається
Нехай вічно радують нас тополі
І сонце тобі усміхається.
Хоч живеш далеко ти від мене,
Але я переживаю за тебе.
Дорогою чоловік моєї душі
Вічний друг моїх теплих, ясних днів.
Я знаю, що мила твоя зірка
Вічно сяє на небосхилі
І не дозволить вона ніколи,
Щоб у тебе трапилося горе.
Одужуй, мій друг прекрасний,
Одужуй милий мерщій.
Адже без погляду твоїх очей алмазних
Мені на землі все здається темніше.


Без ліків і лікарів
Я скажу, що ти здоровий!
Ти здоровий душею, а тіло
Підлікуватися і стрибай сміливо!


Дружина! Рідна, не болів.
Хворів, але без великих затій
Не віддавай ти душу Богові:
Поставимо з допомогою дітей
Тебе на ноги потроху!
Ну, загалом, довго не валяйся —
Всім нам на радість видужуй!!!


Одужуй швидше!
Занадто довго не болів,
Нехай зачахнуть всі болячки,
Уползая на карачках!


Одужуй скоріше,
Будь з хворобою посмів,
Менше ти хандрити в ліжку,
Не ходи ти ледве-ледве!
Будь бадьоріше, веселіше,
Станеш ти тоді сильніше!


Геть соплі,
Геть краплі.
Ти хочеш одужати,
Чи Не так?
Тоді хочу тобі побажати,
Як можна більше і міцніше спати,
Є вітаміни, таблетки, бульйон,
І ставати здоровим, як слон!


Бажаю я відмінного здоров'я,
Ти видужуй, мила моя,
Хворіти бажаю тобі лише любов'ю,
Бальзамом ж лікувальним буду я.

Комментариев нет:

Отправить комментарий