понедельник, 5 сентября 2016 г.

Привітання Клеопатрі з Днем Народження, з Днем Ангела

Вітаю з Днем Ангела Вас!
Пожеланья удачі, любові
Ти прийми, Клеоптра, від нас,
Хай щасливими будуть всі дні.
Хай завжди і у всьому Вам щастить,
Ангел Вас охороняє завжди,
І лише радість хай у серце ввійде,
І не буде втрат ніколи.


У Клеопатри - іменини!
Бажаємо смутку не знати!
Щасливою бути і бути коханою
І ніколи не сумувати!
Завжди бажаємо посміхатися
Печалей всяких уникнути!
І ніколи не сумніватися,
Що все ти зможеш встигати!


Нехай, Клеопатра, виконуються бажання
В день Ангела, призначений долею!
Скажи своїм образам «до побачення»
І насолоджуйся додайте часом.
Хай щастя не має закінчення,
У справах завжди супроводжує успіх,
Чоловіки дарують ласку і увагу,
Не замовкає твій веселий сміх!


У свій День Народження, Клеопатра,
Прошу мій скромний вірш прийми!
Бажаю я в кар'єрі зростання,
В душі лише полум'яної любові!
Хай сонце в будинку світить частіше,
Щоб місця не було для хмар,
Щоб навіть у складних ситуаціях
Тобі світил надії промінь!
Нехай дружба буде тільки міцною,
І муза поряд живе,
І нехай від щастя, наче птах,
Твоя душа завжди співає!




Потік благодаті струменить
З небесної німий висоти.
Твій Ангел-Зберігач присниться,
І радість відчуєш ти.
День Ангела - це подарунок.
Прийми його з чистою душею.
Клео, нехай день буде ярок,
А щастя - назавжди з тобою!


Клеопатра пристрасна,
Жінка прекрасна!
Любиш ти краще за всіх!
В житті чекає тебе успіх!
Ми ж щастя побажаємо,
Щоб життя здавалося раєм!
А в душі хай буде світло
І живи без бід сто років!


Клеопатра, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Клеопатри - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!

Комментариев нет:

Отправить комментарий