суббота, 10 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Народження Моніці

Ти нас з дитячих років красою восхищаешь,
Вниманьем рідних ти оточена,
Ми любимо тебе і ти це знаєш!
Моніка, ти як конвалії ніжна!
Бажаємо тобі в день народження удачі,
Перемог сліпучих, море любові,
Щоб з легкістю все вирішувалися завдання,
З усмішки твої починалися б дні!


Моніка, зі святом тебе!
Бажаємо щастя, радості, здоров'я!
Нехай у тебе все буде добре
Щоб ти світилася щастям і любов'ю!
Щоб життя було прекрасне і добра
Тебе, як мати пестила й любила!
Комфортно, щоб тобі, легко жилося
І щоб ти все сама домоглася!


Струнка, витончена,
Богиня справжня,
Тендітна і ніжна,
Зовні спокійна.
Моніка, красуня,
І всім чоловікам подобається,
Завжди, як лебідь ніжна,
Свіжа, як ранок вешнее.


Моніка, тобі бажаємо бути веселою, заводний,
Щоб про кохання твердили хлопці всі навперебій!
Щоб була ти як Богиня сліпуче мила,
Щоб краса не в'янула, а ще дужче цвіла,
Побажаємо життя в радість, без образ і без турбот,
Щоб щастя додавалося день за днем, з року в рік!




Моніка, ми вітаємо
В це свято дружно Вас!
Дуже чесно Вам бажаємо
Більше блиску Ваших очей!
Нехай вони сяють світлом
Від чарівної любові!
І нехай минуть біди,
А перемоги - всі твої!


Моніка, бажаю удачі й щастя,
Нехай життя твоє буде як в казці прекрасна,
Нехай очі твої сяють чисто і ясно,
Хай дні пробігають зовсім не марно,
Будь тільки веселою, усміхненою, милою,
Тоді й біда буде проходити повз!
Нехай життя твоє стане світліше, ніж раніше,
Здоров'я, взаємної любові і надії.


Моніка, я вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Моніка, мила подруго!
Радій та втішайся, квітни!
І не страшні заметіль і завірюха,
І неузгодженості на шляху!
У всьому успіху і везіння,
Здоров'я, яскравих світлих днів!
І хай не тільки в День Народження
Ти королевою для друзів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий