воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання Одужання у віршах

Одужуй швидше!
І давай жити не хворіючи.
Спортом чи що займайся,
І, звичайно, загартовуйся!


Ти одужуй швидше,
Тобі я готовий пісні співати!
Хворіти – не краща ідея!
Набагато краще – не хворіти!


Скувала хвороба, обезсилила тіло,
І м'язи слабкі і руху несмілі,
Але це лише на мить, мені повір,
Прийде і здоров'я, відкрий йому двері,
І ти без кайданів, забобонів і правил,
Хвороби сплетення відкинеш, залишиш,
По рівному лузі, до синьої річки
З тобою побіжимо по зеленій траві,
І вітер грає поривами з нами,
І ми неначе діти, і щастя нас манить,
Нам треба для радості, тільки одне,
Скоріше одужуй, от і все !


Захворів? Лягай у ліжко,
Будемо ми тебе рятувати.
Ось мікстура, диво-отрута,
Лікує все вона поспіль.
Полирнем ми коньячком,
будеш відразу бодрячком.


Коли ти хворий, всі тебе засмучує,
І айболить.
Я побажати тобі хочу, ти не турбуйся.
Поправишся, так говорить доктор.


Температура, слабкість, кашель?
Що ж підвело здоров'я Ваше?!
Ви на мікстури налягайте,
Поради лікарів виконуйте!


Мені сумно тому, що ти хворієш
Мені хочеться тебе обійняти сильніше
Щоб тобі стало м'якше і тепліше
Давай же! Одужуй швидше!


Одужуй, рідна,
Ти кому потрібна хвора
З кислою міною на обличчі,
Як зародок, що в яйці.
Чистить пір'ячко скоріше,
Твій улюблений горобець


Ти одужуй швидше,
Закінчуй знову хворіти,
Твій світ своїм теплом зігрію,
Прийду в очі твої дивитися,
У любові бездонні криниці,
Де іскрами горить вогонь,
Де хмарами грає сонце,
І сльози капають в долоню...
Я обійму тебе грайливо,
Зніму з душі твою хворобу,
І серце заспіває щасливо,
Ласкаясь глибиною бездн...


Що ж Ви так розболілися?!
Ми без Вас вже два тижні...
Намагайтеся одужувати
І на службу повертайтеся.


Кашель, нежить, хвороба, застуда?
Що за нонсенс? Що за диво?
Ти давай не розкисай,
На ноги швидше вставай!


Одужуй скоріше,
Будь бадьоріше і веселіше!
Геть хвороба, коли тебе,
Зачекалися найкращі друзі!


Відпочивай і відсипався,
Сил побільше набирайся,
Видужуй скоріше,
І швидше піднімайся!


Ти подружка не болів,
Їж цибуля і селера.
Тонус підвищуй легко,
Пий парне молочко.


Як Ви примудрилися захворіти?!
Протяг війнув і застудилися?
Бажаємо Вам одужання
І на роботу возвращенья!


Одужуй, мій друг прекрасний,
Одужуй милий мерщій
Адже без погляду твоїх очей алмазних
Мені на землі все здається темніше.


Бажаю тобі якнайшвидшого одужання!
Не сумуй! Це тимчасове явище!


Ну навіщо ти не стежив
За здоров'ям і запав?
Побажати хочу зараз,
Щоб хвороба пішла на раз!


Видужуй рідна,
Світло знову для нас неси.
Любимо ми тебе без краю,
Від смутку, спаси нас.
Своїм ніжним сміхом дзвінким,
Дзвіночок наш Земний,
Радуй нас завзятістю жвавим
В цьому житті не простий.
Ти ж міцна я знаю,
Наш прекрасний стеблинка,
Ми тебе так любимо,
Милий славний Ангелок.


Одужуй швидше!
Без тебе так стало сумно...
Ти як світлий промінчик сонця!
Без тебе все навколо пусто!



Одужуй, кохана людина!
Я стискуватиму долоню твою і доторкнусь губами,
Ти поспи, нехай присниться отчий брег,
Де шумить і кутає заметіль снігами.
Убаюкаю тебе, як малюка,
Тепліше ковдрою утеплю,
Лоб торкнуся - гарячий, ледве дихаючи,
Знову молвишь: Я тебе люблю.
Губи здригнуться - я біжу мерщій,
Щоб бути з ранку з тобою поруч,
Подивися - який чудовий день!
Одужуй! Я буду дуже рада.


Бажаю міцного здоров'я,
Нехай грип вилікується любов'ю,
А якщо це не допоможе,
Налий в гранований стакан горілку
І перцю кинь в неї побільше!
Залий собі все це в глотку,
Лягай в ліжко під ковдру,
Щоб сім потів з тебе втекло
І чекає тебе на ранок диво -
Прокинься і співай: прощай, застуда!


Життя переповнена щастям,
І горе - не біда,
Ти не хворій, будь ласка,
Будь у здоров'ї завжди!


Самотньо, дуже нудно,
Без тебе гуляти!
Видужуй-ка терміново,
Мій улюблений і хворий


Без тебе робота встала,
Починаємо день з авралу!
Немає співробітника потрібніше -
Одужуй швидше!


Подруга, я без тебе сумую,
Якнайшвидшого одужання бажаю!
Щоб ми з тобою гуляли під місяцем,
І раділи життю на землі!
Пішли свою хворобу скоріше подалі,
Бажаю я величезною удачі!


Одного разу захворів наш друг,
Так з ким не буває?
Але ми друзі і значить,
Один одного не кидаємо.
Ми побажаємо дружно, щоб йшов недуга!
Нехай буде веселий друг, і бадьорий і дужий!

Комментариев нет:

Отправить комментарий