суббота, 10 сентября 2016 г.

Привітання Наталі з Днем Народження і Іменинами

З Днем Народження моє пташеня,
Наталочко моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


У Наталії сьогодні свято -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!


Наталя, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Сьогодні іменинниця - Наташа.
Знайдеться її миліше і красивіше,
Надійніше і наполегливіше в справах?
Вона в турботах, як бджола в кольорах!
В день Ангела Наталочку привітаємо
І без подарунка точно не залишимо!
Достоїнств всіх не перелічити,
Так нехай же буде свято на її честь!
Наталя, від душі тобі бажаємо:
Успіх у всьому нехай буде нескінченний,
Щасливою будь, бажаною і коханою
І Ангелом своїм завжди збереженої!




Струнка, витончена,
Богиня справжня,
Тендітна і ніжна,
Зовні спокійна.
Наталя, ось красуня,
І всім чоловікам подобається,
Завжди, як лебідь ніжна,
Свіжа, як ранок вешнее.


У Наташі іменини,
І хочемо ми побажати,
Щоб ти міняла машини,
За рік раз, приблизно, п'ять.
Красотою, щоб сяяла,
Незрівнянною була,
І чоловіків, щоб підкорювала,
Їх перебирати могла.


Хто піднімає настрій наше?
Хто просто втілений оптимізм?
Звичайно, незрівнянна Наташа,
Навколо неї вирує, бушує життя!
У неї готові все підряд закохатися,
Готові прославляти її у віршах,
А ми бажаємо, щоб вірний лицар
Її носив весь час на руках!


Вітаємо, Наталіє, сьогодні!
Це свято іменин для Вас.
Вітаємо! Нехай лиходій негідний
Тікає, не піднявши і очей.
Вітаємо! Ангел Ваш всесильний
Хай витає поруч без перешкод.
Вітаємо! Хай доля щедро
Вас балує, шля успіхів град!

Комментариев нет:

Отправить комментарий