среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм на 70 років

"Привітання з днем народження татові на 70 років"

Батько, вже сім десятків простучало,
Як ти побачив цей світ,
Але це, будь упевнений, лише початок,
Життя набирає ритм,
Мій поздравок ти отримай, послухай,
Подарунок роздрукуй, подивися.
Ти для мене завжди був найкращим,
І це відчуття у мене всередині.


За столом сьогодні тісно
Від дітей, подруг, внучат
Адже їм всім давно відомо-
Вам сьогодні сімдесят!
І бажаємо всі з любов'ю
Мудрою, бадьорою бути завжди,
Оптимізму та здоров'я
Вам на довгі роки!


"Привітання з днем народження 70 років"

У мого діда
Сьогодні ювілей
Виповнилося йому
Сьомий десяток років
Він найдорожчий,
Улюблений і рідний,
Він знає чому
На світі ми з тобою
Він все побачив,
Він розумний генерал
Ми побажати хочемо
Тобі не сумувати
Нехай буде
Міцнішати дух
Здоров'я хай росте
А ти ж знай завжди
Для нас ти завжди рідна!


Вам в 70 бажаю я,
Щоб вас оточували друзі,
Щоб близькі вас розуміли,
І вам, звичайно, допомагали,
Бажаю щиро любити,
І про все погане забути,
Бажаю вам не сумувати,
Ще добра хочу бажати!


"Привітання на сімдесятиріччя"

Хто придумав, що у 70 років
Ніякого особистого життя вже немає?
Це все дурниці і дурниця!
І справді, причому тут?
Адже благородні сивини
Лише прикраса чоловіка.
Вітаючи Вас з ювілеєм,
Я, тесть, від усієї душі бажаю
Вам щастя, радості, любові,
Запалу і вогню в крові!
Здоров'я, довгих, довгих років!
І шле Вам поздравок привіт!


Сюрприз готуєте ви всім
Такий-не бачив білий світ:
Ну хто подумає, що сім
Десятків ви живете років?!
Я багатьох літніх бачив,
Чимало бачив і інший...
Ніхто б вам п'ятдесят не дав:
Стрункі, красиві груди-дугою!
Ви без дієт і нудних схем,
Бажаємо вам і дуже просимо,
Десятків років живіть десять!


З семидесятилетием бабулю вітаємо,
Наповнимо з віршиком гарячим, міцним чаєм,
Який вип'ємо разом, сім'єю нашою великою,
Прийшла ювілей твій, відзначити всій гурьбою.


Як Вам неймовірно пощастило!
Ви наочно довели людям:
Сім – цілком щасливе число!
Ну, а нуль взагалі вважати не будемо,
Бо сенс відсутня в нулі;
Але до чого такі багатослів'я?
Краще побажати Вам ювілей
Миру, щастя і трохи- здоров'я!


А у нашої бабусі смачні оладки,
Пироги та пампушки: їжте дітлахи!
Це все про нашу бабусю, звичайно,
Ми її, всі онуки, любимо так сердечно!
Люба бабуся! Не хворій,
Живи довго-довго, не старей!
Будемо до тебе в гості приїжджати,
Будеш нас пригощати млинцями
З полуничним варенням
І з медом з вулика...
Ну, що ж з днем народження,
Рідна бабуся!


Сімдесят років ви живете на світі,
І дай вам Бог ще стільки прожити!
Сили, енергії, вічного літа,
Допомоги близьких, і не хандрити!
У вашому віці є безліч плюсів –
Мудрість з життя і досвід веде!
Жити вам бажаю гарно, зі смаком,
Нехай і здоров'я Господь вам дає!


"Привітання з днем народження другу, подрузі на 70 років"

У цей славний урочистий день
З ювілеєм тебе вітаємо!
Ось ще на одну ти піднявся щабель —
Сьогодні 70 років ми відзначаємо!
Скільки б років не йшли, не старей ти нітрохи,
Починай кожен день жити спочатку.
Ти пройшов дуже довгий відповідальний шлях,
Але ще далеко до фіналу.
Життєрадісним будь і поменше болів,
Твої 70 років — тільки початок!
За твоє здоров'я і за твій ювілей
В цей день ми піднімемо келихи!


Ми скажемо без лестощів, від усього, Вам, душі.
Мудріше начальника нам не знайти.
І знаємо, що це для вас не секрет,
Мудріше стають сімдесят років!
І наш поздравок бажає вам добра,
Здоров'я і щастя і світла з ранку,
І тільки успіхів, адже важливо всім нам.
Щоб цілі завжди підкорялися лише вам!


Тобі сьогодні 70 настав,
В твій ювілей хочу тобі сказати,
Щоб нічого тебе не гнітило,
Не змушувало включати задній хід!
Ти повинен знати – друзі завжди допоможуть,
Душа нехай щастям світиться завжди!
Любов завжди хай буде біля порога,
Здоров'я та душевного тепла!


"Привітання з днем народження мамі на 70 років"

Нехай, мамо, ти вже сива,
Нехай 70 вже тобі,
Але ти, кохана, рідна,
Одна, одна у нас в долі.
Ми, вітаючи з ювілеєм,
«Спасибі!» говоримо тобі.
За те, що ти ночей недосыпая,
Піклувалася про неспокійною дітлахам.
Тебе ми безмежно любимо,
Дорожче людини немає!
Нехай горить, не згасаючи,
У твоєму вікні далекий світ!
І кожен, мама наша дорога,
Тим материнським світлом обігріє.
Живи довше, не хворій
І чекай в гості своїх дітей!



"Привітання з днем народження свекрухи на 70 років"

Я бажаю для свекрухи
Щастя, міцного здоров'я,
Щоб було щодня
Лише хорошим настрій,
Від рідних - любові, турботи,
Бути частіше на природі,
Життя радісною, багатою
В ювілей сімдесятий!


Ми багато бажали здоров'я, тепла,
Адже у бабусі свято великий.
Так будь завжди так само мудра і добра.
А ми завжди будемо з тобою!
Адже сімдесят буває лише раз.
Бажаємо виконання цих рядків
Нехай радує близьких тепло ваших очей.
Для вас тільки наш поздравок.


Скільки в цьому будинку краси!
Дочка, невістка, онуки,
Але як і раніше всіх краше ти,
Ти і в сімдесят всіх краще!
Всіх миліше і стрункішою,
Всіх рум'яної і біліше,
Всіх задорней, веселіше,
Всіх на світі нам потрібніше!
Де ж твій торт іменинний?
Свічок — сімдесят? Окей!
Буде сотня, — ти старовинних
Не забудь друзів! Скоріше
Ти вже свічки задувай,
І гостей не забувай!


Дорогий керівник, вітаємо
Вас з сімома десятками років,
Ми від вас поради приймаємо,
Кожен слухати і слухати готовий.
Поздравок наш колективний зроблений,
Щоб порадувати вас від усієї душі,
І подарунком буде наша справа,
Що швидше ми поспішаємо завершити.


Сьогодні Ваш прекрасний ювілей!
Вам 70 років – вітаємо!
Сибірського здоров'я і щастя
Вам щиро, від душі бажаємо!
Ви стільки зробили, встигли в життя все!
Побудований будинок, ростуть сади і сини!
Бажаємо, щоб турботою і увагою
Вас оточила ваша дружна сім'я!


Міцним дідом сімдесят.
Хочу я стати, як ти,
Сьогодні всіх нас радуєш,
Ось всі мої мрії!
Дарую тобі поздравок,
В ньому вся наша любов,
Не буде з ним відставок,
Перемоги, знову і знову!

Комментариев нет:

Отправить комментарий