среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм на 70 років у віршах

Привітання з 70 річчям"

Ти прожив адже вже чимало років,
І 70 - значна дата.
Живи і далі ти, не знаючи бід.
Люблю тебе я, як рідного брата.
Ділили разом ми і горе, і біду
Бувало, в бійках ми захищали один одного.
Тепер вже дід ти, і я онуків чекаю,
Але нехай не зустрінеш у житті ти печалі.
Нехай життя грає як вино у келиху,
І сонце світить яскравіше нехай день від дня.
А нашу дружбу я зможу забути чи,
І ти, прошу, не забувай мене.


Ювілей - це життя поріг,
За яким залишилися вчинки.
Ювілей - це те, що ти зміг,
Не йдучи на спокуси, поступки.
І пройшовши сім десятків доріг,
Ти вже дуже багато чого зрозумів.
Юність життя залишив у заставу
І вчинки її не допонял.
Зрілість зустрів з сивою головою,
З переливами сміху дітвори,
З доброю, люблячою, вірною дружиною,
Що тобі подарувала хлопчаків.
В ювілей побажаємо тобі
Оцінити все, що життя подарувала,
Думати більше тобі про себе
І про ту, що тебе так любила.


"Добрі привітання з днем народження на 70 років"

70 років – це час, коли
Істини життя відкрито,
І не страшна ніяка біда,
І всі образи забуті.
Я вам бажаю, щоб через «дцять»
Ви все таким же залишилися,
Частіше сміятися і горя не знати,
Щоб з нездоров'ям розлучилися!


Сім і нуль – ось це дата!
Але ніхто її не дасть».
Наш начальник не зрадить,
З ним колегам не пропасти!
Ми за Вашою спиною
Не боїмося вітру.
Ми за нею, як за стіною.
Наша вся планета.
Ви активні і бадьорі,
Просто не встигнути.
З нами суворі і ласкаві,
Ради ми старатися.
Серце Ваше, як мотор.
Колектив машина.
Будемо святкувати і сто.
Ви стійки, як пружина.
Побажаємо від душі
Міцного здоров'я!
З поздравками поспішимо
Починати застілля!


"Привітати з днем народження 70 років"

70 років - кругла дата,
Згадайте, як веселилися колись,
Нехай і зараз настрій буде,
Щоб веселитися. Проблеми забудемо.
Нехай вас здоров'я рідше підводить,
Ви скоріше забудьте погане.
Ми вам бажаємо прожити довго дуже,
І на "весну" замінити слово «осінь»!


Ні до чого розмазувати єлеєм –
Буде змістовний наш вірш:
Ми хочемо привітати з ювілеєм
Вас в чудовий, світлий, славний мить!
Сімдесят не тягнуть – окриляють:
Ми з Вами весь світ перевернемо,
І не даремно Вас нині вітають
З ювілеєм – з самим світлим днем!


"Вірш на 70 річчя"

Є сьогодні славний привід
Про роботу нам забути:
У колеги – День Народження!
Як таке пропустити?
Вітаємо, Дорогий наш,
З великим ювілеєм Вас!
«70» - не просто дата,
Це досвідченість і клас!
Це – правильність рішень
І відповідальний підхід...
Як же нам не брати приклад
З Вас на роботі цілий рік?
Вам бажаємо багато щастя,
І здоров'я, немов сталь,
І щоб не було й години
У Вас на нудьгу й печаль!!!


Мене забирає пам'ять в ті роки,
Коли всю доброту мені віддаючи,
Тримала татова надійна рука,
Дитячу долоньку мою, не випускаючи.
«Купи мені тато мерщій іграшку,
На санчатах покатай і спинку почеши.
Хочу ковзани і цю брязкальце» —
Вмієш виконувати ти дитячі мрії.
З тих пір минуло дуже багато років,
Але до нас не змінилося отношенье.
Залишимося дітьми через сто років
І будемо відчувати турботу без сумніву.
От, тато, сімдесят виповнилося тобі.
Віскі давно покрила сивиною.
Але сил вистачає, щоб жити цілком.
Солідний вік забувається часом.
Попросимо – виконаєш будь-яке доручення,
Що полагодити, пришити – бігом до тебе.
Допоможеш вірне завжди прийняти решенье,
Розплутатися допоможеш і в біді.
Для онуків дідусь завжди коханий,
Адже ти їх балуєш і дозволяєш все.
Вони часом з тобою «нестримні»,
Для них ти ласку втілюєш і добро.
Доля була часом до тебе жорстока,
Адже стільки труднощів довелося подолати.
Вся тяжкість дитинства в серці спить глибоко,
І стільки потрібно сил, щоб горе вляглося.
Хвороба прогнав і отримав освіту,
Без діла не сидів і милості не чекав,
Ти в життя втілити зумів покликання,
В сім'ї — ти в нас Голова.
Завзяття, праця проторували дорогу,
З неробством і лінню ви вороги.
Завжди тебе співробітники цінували.
Принциповість, чесність – ось твої риси!
Бажаємо, таточку, удачі та здоров'я.
Бажаємо в житті багато круглих дат!
Нехай бадьорість буде назавжди з тобою,
Ну а хвороби повернуть назад!


Сім десятків за спиною,
Хай обходять стороною
Прикрощі та біди,
Попереду – перемоги!
Старість переможете,
Весело живіть!
Міцного здоров'я,
Жити в душі з любов'ю!


70 — не так вже й багато!
Позаду лежить дорога —
Славний шлях.
Життя завжди трохи диво,
Варто їй сказати: «Я буду!» —
І вона відповість: «Будь!»
Споконвіку звісток не злічити,
Але відомо, що від століття
Краще вести ні, ніж звістка
Про рожденьи людини.


З 70-летьем, з ювілеєм
Вас щиро вітаю!
Нехай назавжди підуть завірюхи
Для щастя місце залишаючи!
І Вам прожити ще бажаю
Як мінімум 90 років!
Здоров'я хай в крові палає,
Щоб щасливі Ви були!



Мила колега,
Поспішаю привітати я
З новим ювілеєм,
З семидесятком років.
Нехай буде здоров'я
Супроводжувати в дорозі,
Нехай твоє серце
Б'ється довго в твоїй
Великий грудей.
Хай щастя промінчиками
Любов завжди панує.
Пускаючи всі діти, онуки
Нехай всі будуть поряд
І ось келих вина великий
Я буду випити рада.
За здоров'я, за року
Ти молодець, тримайся завжди!


Дожити до такого ювілею
Мріє кожен чоловік!
Адже сімдесят – начебто не багато,
А начебто – дуже багато років!
Вся життя, здавалося, пролетіла, -
Що чекає попереду?
Адже діти виросли, онуки
Вже дипломи принесли!
Тепер, напевно, вже час
Трохи для себе пожити!
І в наступний день народження
Знову всіх гостей запросити!


Переваг багато у тебе:
Дружина прекрасна сім'я.
Майже вже виконав заповіти
І будинок побудував поруч десь,
В саду дерева посадив,
Ось тільки сина не народив.
Але 70 поки що в моді,
І ми котуємося зразок!


"Вітання з днем народження тещі на 70 років"

Дорогий улюбленої тещі
Я бажаю ювілей
В житті радості побільше
І здоров'я посильней,
В цей рік сімдесятий
Частіше запрошувати у гості
І улюбленого зятя
Посмачніше пригощати!


Ти душею старіти не смій,
І себе ти не шкодуй!
Ти ж найкращий у світі дід,
І бадьоріше тебе немає!
Хто у футбол зі мною ганяв?
Грядки на полі копав?
Книжку онукам хто читав
І віддавав команди?
Так що, діду, зараз тримайся,
Ювілеєм - не пишайся!
Скільки років зараз тобі,
Що-то нема в календарі!
Сімдесят тобі давно,
Виглядаєш ти, як в кіно!
Так що, діду, ти, хоч куди,
Буде щастя на роки!

Комментариев нет:

Отправить комментарий