среда, 14 сентября 2016 г.

Вірші з Ювілеєм на 75 років

Тато нині ювіляр,
Сімдесят п'ять років!
Даруємо ми тобі конверт —
Поповнюй бюджет.
У свої роки ти бадьорий і веселий,
Шалено ставний і гарний!
Ми бажаємо тобі щастя
І звичайно позитив!
Не сумуй, не сумуй —
Частіше в гості запрошуй!


Чудова цифра —
Ми готуємо свято швидко:
Пишемо ось цей віршик,
Щоб розповісти допоміг,
Як чудовий цей вік —
Він створить вам новий образ:
Милий, чарівний,
До спілкування привабливий.
З вами будуть говорити
І квіти завжди дарувати!


Вам вже сім і поряд п'ять,
А разом – лише дванадцять,
Бажаємо щастя, так тримати,
Ще п'ят разів по двадцять!


На 75 річний ювілей
Немає веселіше людини,
Хто був любимо в житті мною!
Теща! Три чверті століття
Тільки ще за спиною!
Немає зморшок на шкірі,
Та ні на серце каміння,
І тому - всіх молодше,
Яскравіше, стрункішою, розумніший!
Злості, ворчливости, фальші
Не було у мами і немає...
Будь світлою, доброю і далі -
Нових десятків п'ять років!


З тобою в шашки я грав,
Машину мені водити давав.
Ти для мене, звичайно, зразок,
У всіх справах ти молодець.
Сьогодні я тобі сюрприз влаштую,
І свій секрет до 75-річчя тобі відкрию.
Хочу, щоб відпустку ми провели разом,
В поході, як колись у дитинстві.
Сьогодні ж твій день народження,
Ми проведемо його у величезному веселощі.
Прийми ти від мене мій поздравок,
На додачу цей унікальний наплечника.


Як весеннею часом
Незвичний лютий холод,
Так солідний вік твій
Спантеличить всіх, хто молодий.
Ми утнемо добрий бенкет,
Угостимся пирогами.
Чекає тебе прекрасний світ,
Ми з тобою про це знаємо.
Ти в липневу спеку,
Коли сонця запал нестерпний,
Красу знайдеш в бору,
В королівстві старих сосен.
І в осінні дні
Сп'янить нехай радість височіні,
І горобини вогники,
І березові листя...
Погляд твій – сині сніги,
Пасма – намели хуртовини ...
Ти завжди нам дорога,
Скільки б років не пройшло!


Тебе поспішаю зараз порадувати,
Не будемо тут сьогодні загадки ми загадувати.
А відразу перейдемо ми до привітання нашого,
Побажаємо ми удачі і любові, обійнявши.
І милу, прекрасненькую лапушку,
Привітаємо ми, звичайно, бабусю.
Хочемо ми всі, щоб у 75,
Не переставала ніколи «блищати».
В усьому щоб завжди була бездоганною,
Ну і жила, звичайно, вічно.
Прийми від онуків поздравок,
І ось цей ось листок.


Діамантовий вік примчиться,
Засяє в сто тисяч карат.
Ювілей Вам на плечі лягає,
Обіцяючи призів водоспад.
Побажаємо здоров'я міцніше,
Молодий, вічно юної душі,
Щоб запалити ювілейні свічки
Багато разів Ви на тортах змогли!


Я йду до тебе, ніби до себе додому,
Тому що ти мені близький і рідний.
Дідусь, коханий, дорогий,
Я люблю тебе і свято твій.
Тобі сьогодні 75 років,
Але життя пам'ятаєш ти кожен момент.
І я хочу, щоб кожен день твій був безумно яскравим,
Очі іскрилися від кількості подарунків.
Прийми ти від мене ніжний поздравок,
Нехай життя твоє завжди вже буде веселок.


Вже 75 промчало за спиною!
Який шлях ви пройшли великий!
Бажаю вам ще прожити року
І не старіти вже більше ніколи.
Хай буде вічно молода душа,
Вона у вас прекрасна, хороша.
Здоров'я зберіть ви в багаж,
І нехай буде все у вас добре!


Мені тещею рідний коли стали,
Надії всі мої Ви швидко виправдали.
Вам 75 років сьогодні,
Звучить для Вас це так модно.
Ви красива, як богиня,
У Вас чарівне ім'я.
І донька Ваша така красива,
Ви обидві робите мене щасливим.
Я щасливий, що теща моя — це Ви,
І як годиться, дарую я Вам квіти.
Я висилаю поздравок,
В якому я написав пару рядків.


Ювілей – чудове свято!
Ну і що, що року позаду,
Адже і в 75 ти впевнений мандрівник,
І ще стільки доріг попереду!
Ми сьогодні тобі вітання приносимо,
Сміх, посмішки, подарунки, квіти.
І заслуги твої від душі звеличуємо,
Раді, що в житті нам зустрівся ти!


Мила і люба теща,
Іноді гуляємо ми з тобою по гаю.
Всіх навколо ось це дивує,
Адже не всі зяті своїх тещ вже поважають.
Я ж Вас завжди обожнював,
За дружину, за вашу дочку, я вас дякував.
Ви завжди нам допомагали,
Від біди завжди застерігали.
А сьогодні з вашим ювілеєм,
Вас привітаю, слів я не шкодуючи.
75 років виповнилося,
Так нехай сьогодні свято вам запам'ятається.
І від нас тримайте і зберігайте поздравок,
Нехай він буде вам захистом, немов ангел — ангелок


У вас сьогодні ювілей,
І хочу вам бажати,
Щоб більше щирих людей
Могли вас оточувати!
Сьогодні вам – 75,
Зовсім ви молодий!
Бажаю вам проблем не знати
Ні з тілом, ні з душею!



Сьогодні твій 75-річний ювілей,
Ти на нього принарядись і приходь вже мерщій.
Тобі ми приготували подарунок,
І грошей нам для цього не шкода.
Ти, дідусь, зібрати своїх друзів у квартирі не зміг,
Так я тобі, твій онук, в цьому допоміг.
Ми запросили всіх, звичайно, в ресторан,
Вас зустрінуть там, як ніби аристократів — англійців.
Живи, мій дід, ти довго і щасливо,
А я вже подбаю, щоб було і красиво.
Читай від онука поздравок,
Мій самий лучшенький дідок.


Поважний ювілей – три чверті століття,
А я і не зустрічала молодше людини!
Душі кипучої, молодий не загрожує спокій,
Ви непосидою були, і зараз такий!
Я вас хочу привітати, побажати здоров'я,
Нехай життя буде світлим і цікава!
Ви молоді, в душі вам всього лише 35,
Ви виглядаєте просто чудово!


У мами вік — сімдесят п'ять,
Але тільки я можу назвати,
Адже у інших і думки немає,
Що у тебе раптом ювілей!
Будь молодою і красивою,
І самій найкращій і коханій!
Для мами я бажаю щастя,
Зможу прикрити, коли негоди!
Пишу сьогодні поздравок,
Щоб привітати точно в строк!


Мудрий вік. Вам -75.
Я хочу побажати здоров'я,
Пожинайте ви свої плоди,
Нехай Господь береже вас від біди.
У серці щастя хай завжди живе,
Думки будуть мудрості політ.
Близьким ви радою допомагайте,
Цінують вас і люблять – це знайте!


Мама, ти, здавалося б, зовсім недавно
Колискові мені співала дуже плавно.
А сьогодні тобі вже сімдесят п'ять,
А я все так само міцно прижмусь до тебе знову.
Я хочу, щоб ти лише посміхалася,
І щоб не було приводу, щоб ти вже сумувала.
Я тебе привітаю з днем народження,
Міцно обійму, почую твого серця биття.
Прийми ти від мене ніжний поздравок,
І серце заспіває, як славної музики акорд.


Ви добрий, красивий, і всіма поважаємо.
Бажаємо ще більш щасливим стати,
І багато радості, любові бажаємо.
Адже Вам сьогодні виповнилося 75.
Нехай кожен день приносить шарм і солодкість,
І кожна мить дарує вам дива,
Адже не відшукаєш в світі більше радість,
Ніж щастя серцем рватися в небеса.

Комментариев нет:

Отправить комментарий