суббота, 10 сентября 2016 г.

Привітання Марфі з Днем Народження, з Днем Ангела

Ми Марту привітаємо,
Нехай не сумує.
Нехай частка зла
Її не затьмарить.
Нехай вона буде
Добріші з кожним днем.
Адже життя - це диво,
Його ми так чекаємо.
Ми Марфі бажаємо -
Нехай райдуги колір
Всюди зустрічає
Її серед перемог!


Марфочка, з днем Ангела-хранителя -
Від туги зеленої рятівника,
Від нудьги чудесного рятувальника,
Вірного, надійного приятеля!
Дружби з ним не обривай, гарна,
І тоді не будеш щастям кинута!
Здійсняться мрії та сподівання,
Стане життя сповнена чарівності!


Марфа, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Марфа, зі святом тебе!
Будь завжди неперевершена!
Як квітуча весна,
Будь прекрасна і кохана!
Нехай у день Ангела з тобою
Будуть близькі друзі.
А небесний Ангел твій,
Буде поряд завжди!




Я Марфі бажаю удачі без міри,
Щоб ти залишалася такою щасливою!
Щоб вірила в добрі тільки прикмети,
Любов щоб поруч крокувала з тобою!
Друзів чудових, щастя земного,
Кохання ж навпаки зовсім неземної!
Щоб всі пожеланья до кожного слова
Збулися для тебе з усією повнотою!


Вітаю з Днем Ангела Вас!
Пожеланья удачі, любові
Ви прийміть, Марфа, від нас,
Хай щасливими будуть всі дні.
Хай завжди і у всьому Вам щастить,
Ангел Вас охороняє завжди,
І лише радість хай у серце ввійде,
І не буде втрат ніколи.


З Днем Народження моє пташеня,
Марфочка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


Потік благодаті струменить
З небесної німий висоти.
Твій Ангел-Зберігач присниться,
І радість відчуєш ти.
День Ангела - це подарунок.
Прийми його з чистою душею.
Марфа, нехай день буде ярок,
А щастя - назавжди з тобою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий