воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання Здоров'я у віршах

Немає потреби шукати відро,
І танцювати, як Фігаро!
Пийте молоко коров'яче,
Буде в житті вам здоров'я!


Бажаємо жити без прикрощів,
Без образ і без втрат,
Щоб добре здоров'я
Було найкращою з нагород!


Як би швидко летіли в далечінь року,
Як би не була складна реальність,
Головне, щоб були молоді завжди
І душа, і стати, і сексуальність.
Щоб здоров'я міцніла з кожним днем,
І не зникало очей сяйві,
Щоб не знаходили вдень з вогнем
Ні смуток, ні біль, ні відчай!


Нехай здоров'я буде міцним, як граніт,
Життя довше, ніж земна вісь.
Нехай у всьому житті подфартит,
Все задумане, щоб збулося.


Бажаємо здоров'я міцного,
Що в житті все ціннішою,
Плекати мрію заповітну,
Всім серцем прагнути до неї.
Нехай збудуться всі бажання,
Життя буде завжди щедра,
Бажаємо у всьому розуміння,
Здоров'я, тепла і добра!


Бажаємо щиро, сердечно
Не знати хвилювань і перешкод,
Щоб супроводжували вічно
Здоров'я, радість і успіх.


Бажаємо миру на землі,
І хліба-солі на столі,
І щоб здоров'я міцним було,
І ніколи не підводило,
Щоб стукалася радість в дім
Вранці, ввечері і вдень!


Бажаю бути красивою і цвісти,
Щасливою бути, в кар'єрі підрости.
Живи оптимістично і з любов'ю,
Бажаю тобі головного – здоров'я!


Бажаємо сонячного світла
Друзів за святковим столом,
Нехай буде життя твоє зігріта
Любов'ю, радістю, теплом.
І як завжди нагадаємо знову
Тобі про головне - будь здорова!


Це точно кожен знає –
Здоров'я зайвим не буває.
Щоб залишатися здоровим,
Спортом треба займатися.
І мати гарний вигляд,
Поумерив апетит.
Якщо будеш пити, палити
Довго тобі не прожити.
Злим, не будь заздрісним.
Про лінь, жадібність позабудь.
Чи ти добра людина.
Твій тоді тривати століття!


Дорога, нехай грає рум'янець на щічках,
І усмішка сяє твоя!
Бути здоровою тобі дуже-дуже
З чистим серцем бажаю зараз!


Бажаємо, щоб супутником було здоров'я.
Щоб двері не стукала біда.
Бажаємо успіхів, родинного щастя
І бадьорості духу завжди.


Бажаємо не знати бід,
Житейських бур і негод,
Творити, дерзати і не старіти,
Здоров'я міцне мати!


Ти зрозумій, я тебе не шкодую.
А бажаю бути здоровим.
І клянуся, що сама захворію,
Якщо довго ти будеш хандрити.
Про таблетки забудь, краще чаю
Ти з лимоном собі налий.
І у вікно погляньте, як сумує.
Цей світ без посмішки твоєї.



Бажаємо світла і добра,
Друзів хороших і тепла.
Жити довго, весело і сміливо
Щоб ніколи не набридло.
Сміятися, вірити й любити,
А головне здоровим бути!


Бажаю здоров'я, тепла і добра,
Щоб бід і невдач відступила пора,
Щоб жити не тужити до 100 років довелось,
Хай збудеться все, що іще не збулося.


Ми тобі сьогодні побажаємо
Здоров'я, бадьорості на довгі роки.
Будь таким, яким Тебе ми знаємо -
Добрим і чуйним завжди.


Бажаємо життя без кручины,
Не хвилюватися без причини,
Завжди мати веселий вид,
Повік не знати, де що болить.


Від щирого серця з відкритою душею
Сьогодні бажаємо вам життя великий.
Щоб було здоров'я, і щастя, і радість!
Щоб роки летіли і не були в тягар!


Здоров'я врятує від усіх бід і напастей,
Здоровим бути - ось це щастя!
Не здумай вважати, що мовляв все дурниця
Здоровим будь - щоб не вважати року!


Бажаю Вам бути веселими,
Завжди красивими і успішними,
А головне бути здоровими,
Сильними, загартованими!
І хочеться в день здоров'я,
Щоб кожен почав цінувати
Горло своє і нирки,
Почав себе любити!

Комментариев нет:

Отправить комментарий