суббота, 10 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Народження Мілени

Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Мілени - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!


Я Мілені бажаю удачі без міри,
Щоб ти залишалася такою щасливою!
Щоб вірила в добрі тільки прикмети,
Любов щоб поруч крокувала з тобою!
Друзів чудових, щастя земного,
Кохання ж навпаки зовсім неземної!
Щоб всі пожеланья до кожного слова
Збулися для тебе з усією повнотою!


Мілена, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Мілена, добра подруга,
Турботлива, лагідна мати!
Седін, нехай не торкнеться тебе завірюха
І радість попереду нехай буде чекати!
І День народження твій, як промінчик сонця
Зігріє всіх друзів своїм теплом!
І цей день раптом стане найкращим,
Завжди хай буде, найкращим днем!




Запам'ятай, крутиться земля,
Мілена, тільки для тебе,
Лише для тебе квіти в росі,
Що так любиш ти.
Собою ти світло сонця затмишь,
Чоловікам голови кружишь,
І голоси чарівний звук
Перетворює всі навколо.


Бажаю, Мілена, удачі й щастя,
Нехай життя твоє буде як в казці прекрасна,
Нехай очі твої сяють чисто і ясно,
Хай дні пробігають зовсім не марно,
Будь тільки веселою, усміхненою, милою,
Тоді й біда буде проходити повз!
Нехай життя твоє стане світліше, ніж раніше,
Здоров'я, взаємної любові і надії.


Струнка, витончена,
Богиня справжня,
Тендітна і ніжна,
Зовні спокійна.
Мілена, ось красуня,
І всім чоловікам подобається,
Завжди, як лебідь ніжна,
Свіжа, як ранок вешнее.


Нехай Мілена в день народження
Радісний дивиться вперед.
Хай як сонечко весняне
Попереду надія чекає.
Нехай крилами синьої птиці
Махає життя, сідаючи в долоню.
Світ всюди запанує,
Втечуть проблеми вон.

Комментариев нет:

Отправить комментарий