понедельник, 26 сентября 2016 г.

Привітання з Всесвітнім Днем Моря у віршах

Замок з прибережного піску,
І морські камінці кольорові –
Море не забути мені ніколи,
Буде снитися мені воно відтепер.
Місячні смужки на воді,
І заходів яскраві одежинки –
Серцю дорогим все стало мені,
Хоч на морі був я лише трошки.


Я люблю шелест пінні хвилі,
Я люблю гладь води на світанку,
Колір глибокої морської синяви,
Море в місячному іскриться світі!
І в день моря хочу побажати
Частіше до моря поїздки щоб були,
Щоб святу благодать
Ви далеко ніколи не забули!


Пробігає місячне світло
З морської пустелі.
Нічого кращого немає
Для мене віднині!
Як заздрю тобі,
Що живеш біля моря,
Де грає колір небес
Відблисками у погляді!


День моря – це свято для тебе!
Адже ти долю давно зв'язав з водою!
І шум хвилі несамовито люблячи,
Ти тільки в море щасливий і спокійний!
Нехай рейс пройде легко і без перешкод!
І ти повернешся, як завжди, до причалу!
Бажаю, щоб багато років поспіль
Тебе в порту любов твоя зустрічала!




Серфером ти став одного разу,
Їдеш до моря рік ти кожен,
По морських просторах мчиш,
Підкорити хвилю прагнеш.
Та сьогодні свято моря
Будемо відзначати з тобою -
Разом ми під шум прибою
Вознесемося над хвилею!


Як чекаємо ми влітку зустрічі з морем,
Щоб почути шум хвилі,
Побачити шторм на пінній волі,
Дістати мушлю з води.
Сьогодні у всесвітній день моря,
Привітаю тих, хто пов'язаний з ним
Хто любить море всією душею,
Хто морем живий і з ним єдиний!


Під звуки прибою шумного
І крик чайок над головою.
Ми відзначаємо свято моря
І всіх кличемо на бенкет з собою.
На вдачу примхливого дитини
Характер моря так схожий:
Сьогодні нам погрожує голосно,
А завтра веселий і пригожий.
Нехай наше життя як це море
Веселою стане і живий.
А прикрощі і горе
Потонуть нехай у морській воді.

Комментариев нет:

Отправить комментарий