вторник, 18 октября 2016 г.

Поздоровлення Коханому з Новим Роком

Хай буде цей рік зберігаємо судьбою
Від усіх негараздів, печалей і напастей,
І дарує всім навколо, і нам з тобою,
Надію і мрію, любов і щастя!


Ловлю я сніжинку в долоньку
В ній очікування чудес,
Подарунок для тебе під ялинкою,
Що дарує нам з тобою ліс.
Коханий, це ніби казка,
Збулася мрія багатьох років.
Нам рік минулий пропонує
Любов настільки святковий квиток.
Тобі сто тисяч привітань!
Адже Новий рік дарує нам шанс
З'єднати два наших почуття
В один прекрасний консонанс.
Так з Новим роком! Мій улюблений!
І новорічний поцілунок
Ти бери мерщій у подарунок
І за вірші мене цілуй!


Тебе, коханий, з Новим роком вітаю!
Ми це свято разом проведемо.
І опівночі цю ясно уявляю,
Як ми по життю поряд йдемо.
Хочу завжди тримати тебе за руку,
Мені так спокійніше в непростому світі.
Так добре, що ми знайшли один одного
І наше щастя разом ми знайдемо!


Коли ти поруч - ні зими
А на душі весняний світ
Ми разом, поруч повинні бути
З тобою багато, багато років
Нехай усі негаразди стороною,
Пройдуть, в ночі минаючи нас
Ти мій Улюблений і рідний
З тобою щаслива зараз!


Приходить вечір новорічний,
В морозному небі розсип зірок.
Сьогодні я з коханим поруч,
В моїх очах німе запитання:
Що нам з тобою доля готує?
Що буде в майбутньому році?
Але ми помножити любов сможим.
І в нашу вірю я зірку!


Яке щастя, бути нам разом,
І знати, що Новий рік
Несе з собою до тебе,
В моєму обличчі трохи лестощів!
Сьогодні я Хочу розповісти, розповісти,
Що я тебе люблю,
І далі лише сильніше, буду обожнювати!
В мені переплелися, якщо сказати простіше,
Надії, почуття і бажань непорочність,
Тому виною Ти і Новий рік!
Як добре зараз мені,
Хіба що коханий мій зрозуміє!





Єдиний і найдорожчий, солодкий мій золотий!
Сексуальний, заводний. Добрий, милий і чудний.
Чарівний і ніжний, іронічний і надійний.
Непередбачуваний, неповторний,
Сильний і ласкавий, самий красивий!
Мудрий, серйозний, великодушний,
Щедрий, веселий, привітний господар.
Найталановитіший, трохи таємничий,
Стильний, загадковий, в почуттях — шалений.
Щастя моє, з Новим роком тебе! Міцно цілую!


Коханого хлопця поспішаю привітати,
І лише про одне я у неба прошу:
«Дай щастя і радості нам цей рік,
Нехай у наших душах любов розцвіте!»
І вночі чарівної бажання це
Моєю любов'ю і тривогою зігріте,
Здійсниться, вірю! І будемо йти
Ми за руку з милим на кожному шляху!

Комментариев нет:

Отправить комментарий