вторник, 18 октября 2016 г.

Привітання з Новим Роком Коханому у віршах

Від усієї душі, від щирого мене
Вітаю я тебе!
Щастя, радості бажаю,
Щоб цей Новий рік
Був веселий і задерикуватий
Більше жартів, пісень, сміху
Ніколи ти не сумуй
Більше смійся і жартуй.


У наступаючому році
Я люблю тебе і чекаю!
Знай - і серцем, і душею
Ти навіки мій!


Привітний і красивий,
Чарівний і щасливий,
Захисник рішучий,
Добрий, чуйний,
Лицар ненаглядний,
Аполлон мій бажаний.
Вірна, рідний, пустотливий,
До Нового Року -
Романтичний цей вірш прийми,
Здивуйся... і мене потім обійми!


З новим роком, мій коханий!
Побажати хочу тобі
Багато днів зі мною щасливих,
Пристрасних, палких ночей!
Ніколи не розлучатися,
Разом радості ділити,
Обніматися, посміхатися,
Цілуватися і любити!


Послухай, мій любий чоловічок,
Від мого серця тепло виходить
За те, що ти зі мною, що забезпечив
Давно мене ти і себе любов'ю.
Розбитися я готова вщент об стіну,
А все лише для того, щоб був ти щасливий.
Ось що я не зможу - так тут тобі знайти заміну,
Про це я не думаю. На свято,
Звичайно, я хочу тебе привітати,
Рукою своєю до твоїй руці пригорнутися,
У твоєї голови тихесенько заснути.


В останній день грудня
В очікуванні чудес,
Не дивлячись На погоду
Я піду з тобою в ліс.
Або просто в магазин
За красунею лісовий,
Купимо стиглих мандарин
І замінимо ялина сосною.
Вдома я накрию стіл,
Настрогаю олів'є.
Цей рік майже пішов
Подбай про питво!
Без шампанського мій друг,
Гріх це свято відзначати.
А друзі зайдуть ось раптом?
Що ти зможеш їм сказати?
Покрокував по країні
І загляне в кожний дім.
Новий рік в степу, у тайзі
Здається прекрасним сном.
І під бій курантів мені
Дуже хочеться сказати
З Новим роком! І тобі
Цілком себе віддати.





Улюблений поруч... Тиша... Затишок...
Забуті біди й печалі...
Ось-ось куранти відіб'ють
Року йде початок...
Проходять дні, і життя йде,
І запал її неизбываем,
Але я вірю: ми в Новий рік
Одне і те ж загадаємо!


Вже опівночі на дворі.
Ще два-три миті,
І відживаючий навіки отживет,
І кане в минуле -
В ту вічність без руху.
Як сумно без тебе
Зустрічати мене Новий рік!
Але, друже мій далекий,
Ти знаєш, що з тобою
Завжди з'єднаний я вірна я мрією.
Під чарівністю її могутніх чарів
Надією сладкою побачення волнуем,
Я чую бій годин, і кожен їхній удар
Тобі передаю гарячим поцілунком.

Комментариев нет:

Отправить комментарий