понедельник, 3 октября 2016 г.

Вітання з Днем захисника України

«Коханому»
День захисника України
Знову настає,
Нехай сьогодні вся земля
Свято відзначає!

Я тебе, коханий мій,
У свято вітаю,
Бути завжди задоволеним мною
Щиро бажаю!


«Дорогому хрещеному»
Тобі бажаю, хрещений, я
Щоб у тебе все виходило,
І нехай оточують друзі,
Щоб все хороше траплялося.

Здійснюються мрії,
Будь збудуться бажання,
Залишайся щасливим ти,
Не знай разочарованья!


«Дорогому чоловікові»
З тобою я стала щасливою,
Адже ти справжній чоловік!
Нехай буде бадьорість, будуть сили,
Для особистої гордості причини!

Тебе сьогодні поздоровляю,
І День захисника України
Успіху тобі бажаю!
Коханий, щастя і добра!


«Коханому хлопцеві»
День захисника України приходить,
І стукає це свято в будинок.
Нехай він нас, звичайно ж, знаходить
Разом за святковим столом!

Я бажаю всім мріям збуватися,
Щоб ти, коханий, щасливий був,
І по дрібницях не хвилюватися,
Бадьорості тобі багато сил!


«Привітання для друга»
23тє за вікном,
Будемо відзначати,
Щоб свято потім
Дружно згадувати.

За тебе, друже, п'ю
У день чудесний я.
За тебе келих наллю –
Ми з тобою друзі!


«Дорогому братові»
23тє лютого.
Брата вітаю,
І тобі сьогодні я
Найкращого бажаю.

Нехай збуваються мрії,
Смутку ти не знай.
Миру, щастя і любові!
Геть йдуть біди!


«Улюбленому папі»
Я вітаю тата,
У лютневий день бажаю,
Щоб ти не знав турбот,
Нехай завжди щастить!

Нехай прийде удача,
І в життя всі завдання
Допоможе вирішити!
Тобі –бути щасливим!


«Привітання для колеги»
Колега, свято всіх чоловіків
Крокує по планеті.
Не буде нехай у вас причин
Сумувати на цьому світі.

Нехай здійсняться мрії,
Ви це заслужили,
Бажаю я любові,
І щоб гідно жили!


«Начальнику»
Вітаємо Вас з 23им лютого,
Нехай мрії завжди здійснюються,
Нехай під ногами крутиться земля –
Так, як хочете ви, вона обертається.

Бажаю направленья задавати,
Нехай у вас завжди все виходить!
Бажаю ніколи не сумувати,
Нехай мрії завжди здійснюються!


«Дорогий племіннику»
Бажаю я, племінник мій,
Тебе удачі в день чоловіча.
Адже 23тє настає,
Все це свято відзначають!

Хочу тобі я побажати
Своїм вчинкам ціну знати,
Нехай чекає успіх у всіх справах,
І нехай невідомий буде страх!


«Привітання для курсанта»
Тебе я вітаю в свято це,
Бажаю ніколи не сумувати.
Нехай розквітає в твоєму серці літо,
Можливості не варто упускати,

Адже ти, курсант, чоловік справжній,
Так нехай у всьому завжди тобі щастить!
Я зараз щиро бажаю щастя,
І нехай удача в житті поведе!


«Ти сильний, розумний і красивий»
Ти сильний, розумний і красивий,
Сьогодні свято тільки твій.
Ти для мене неповторний,
І знаю я: ти тільки мій.

Давай же в цей день лютневий
Ми вип'ємо тільки за тебе.
І в день чоловічий, такий прекрасний
Ти знай, що я люблю тебе!


«З двадцять третього лютого!»
З двадцять третього лютого
Вітаємо ти і я:
Мама – тата, я – сусіда,
З ним часто їду в маршрутці,

Братів, дядьків і дідів
Вітати їх я готова!
Офіцери і солдати,
Ми завжди будемо вам раді!

В це свято всіх чоловіків
Не привітати немає причин!
Щастя вам, рідні наші
Коли, Васі, Петі, Саші!


«Вшановуємо чоловіків сьогодні!»
Мужніх та сильних
Розумних, красивих завжди
Пап і синочків наших,
Тих, хто стоїть на сторожі,
Хто захищає Батьківщину
Вшановуємо ми сьогодні!


«Ви – захисник»
Ви – захисник, і без вас
Батьківщина не зможе!
Побажаємо вам зараз,
Що найдорожче:

Щастя, миру, доброти
І щасливих днів!
Хай здійсняться мрії,

Відданих друзів!
Вітальна листівка з Днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий