понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з Днем захисника України

«Твій подарунок – це я!»
Я ходила і шукала -
Як мені тебе привітати
З цим великим святом -
Двадцять третього лютого!
Ось кругом одні парфуми,
Креми, леза, шкарпетки...
Підказали мені подруги
Вгадати, що хочеш ти...
Те, що хочеш – мені зрозуміло,
Але сюрприз хотіла я
Приготувати дорогому
В цей день календаря.
Подарувати тобі котушку
Для риболовлі на ляща?
Значить, влітку у вихідні
Я залишуся без тебе...
Човен, спальник і намет...
Милий, я люблю тебе
І на ваш мужицький свято
Твій подарунок – це я!



«Бажаю успіхів, бажаю удачі»
Бажаю успіхів, бажаю удачі,
Легко відпочивати і працювати з віддачею.
Щоб радість у долі твоїй частіше зустрічалася,
Щоб все виходило і все виходило.


«Вас прийшла пора привітати»
Вас прийшла пора привітати
З День захисника України!
Ваша мужність прославити
Від душі бажаю я!

Ви залишайтеся таким же,
Всім навколо – приклад великий!
Своїх цілей домагайтеся,
І все буде добре!


«Ти добрий, сильний чоловік»
В душі у кожного війна –
Воюють темрява зі світлом...
Прагне вилізти вона,
Розтектися по планеті,

Є в світі біль, є в світі страх,
Чого в ньому тільки немає.
Але є і люди, в чиїх очах
Сяє чисте світло.

У наш складний, повний стресів століття
Посмішку не забудь.
Ти добрий, сильний чоловік.
Завжди собою будь!



«Друзів на світі так трохи»
Друзів на світі так небагато,
У кожного своя дорога.
Але мені в житті пощастило –
Ми довго дружимо, всім на зло.

Тобі я в день бажаю чоловічий
З усмішкою жити, не сумуючи.
Своїх рідних завжди любити,
Щасливим і задоволеним бути!



«Дорогому братові»
Улюблений брате, прийми зараз
Ти мої вітання!
В цей лютневий день і годину
Бажаю, щоб мрії твої

Скоріше збувалися! А доля
Нехай завжди прихильна!
Не забувай, що життя – боротьба,
І лише переможе найсильніший!


«Як добре, що у мене є брат!»
Як добре, що у мене є брат!
Що було б без тебе не уявляю,
Для дівчини будь-ти просто скарб,
З 23-м лютого, братику, вітаю!

Бажаю у всьому досягти успіхів,
Нехай в житті буде все відмінно,
Побільше посмішок, завзятого сміху,
Хороших друзів і зарплати пристойною!



«Хочу привітати улюбленого»
Хочу привітати коханого
Я з 23-їм лютого,
Тебе не в силах я залишити –
Ти найкращий в мене.

Нехай росте твоя зарплата,
Бажаю зовсім не сумувати.
Мені в житті багато не треба –
Хочу я просто поруч бути!



«Народитися мужиком вам пощастило!»
Що за особливий день сьогодні?
Сьогодні вам можна дозволити все!
Хто відслужив і навіть хто не годен,
Народитися мужиком вам пощастило!

І в цей день і в цей свято
Хай буде все у вас чудово,
Бажаю 23-е відзначити класно
І щастя в житті особистому!


«Що потрібно чоловікові для щастя? »
Що потрібно чоловікові для щастя?
Дуже красива дружина,
Адже життя без любові і без пристрасті
Буває часом не міла.

Бажаю гарної роботи
Я в день справжніх чоловіків,
Сьогодні залишимо турботи –
Адже свято подібний – один.



«Улюбленого сина привітаю»
Улюбленого сина з урочистим днем,
Привітаю. Нехай у домі твоєму рідному
Завжди збирається багато друзів,
Умій відпочивати. І працювати умій,

Здоров'ям будь міцний, синку, завжди,
Ніщо не зіб'є нехай з шляху ніколи.
Удачі, радості, море любові,
Нехай у життя втіляться плани твої!


«Коханій»
Коханий, привітання
Прийми ти від мене!
Бажаю я везіння
В цей день лютого!

Ти найкращий, без сумніву
Чоловік на землі!
Удачі, натхнення,
Всього-всього тобі!


«Ти супер-чоловік і супер-тато»
Ти супер-чоловік і супер-тато,
Сьогодні свято твій чоловічий.
Бажаю ніколи не падати -
Ні в бруд і ні в салат особою!

Бажаю щастя - щоб побільше,
Здоров'я міцного завжди,
Я щаслива сказати: О, Боже!
Який чоловік у мене!!!


«Мій друг - справжній чоловік!»
Мій друг - справжній чоловік!
В тобі є відвага і сила,
Рішучість, мудрість і честь,
І віра в успіх в тобі є.

Я все це перераховую,
Щоб одному сказати: Вітаю!
З Днем мужності, тричі ура!
Здоров'я тобі і добра!



«За мир стабільний і спокій»
За стабільний світ і спокій
Приносимо з повагою
У свято істинно чоловічий
Ми наші вітання!


«Дорогому синові»
Ти – захисник, без сумніву,
Нашої гордості причина!
Побажаю я везіння,
Справжній ти чоловік!

З Днем чоловічим ми вітаємо,
І сьогодні побажаємо,
Щоб успішний в житті був,
До цілям йшов, прекрасно жив!


«Коли беззахисна наша країна?»
Коли беззахисна наша країна?
Зрозуміло, сьогодні, День захисника України!
Бо всі чоловіки відзначають,
І чудово все вороги про це знають.

Я тебе, звичайно, теж вітаю,
Багато пити, проте, я не побажаю,
Щоб ворог не напав на нас,
Потрібно бути тверезим як раз!


«Вітаю зі святом»
Вітаю з святом —
Днем армії і флоту!
Бажаю жити, любити, трудитися,
А якщо посміхнеться вам щаслива зірка,
То і до генерала дослужитися.


«Розум стать чоловікам»
Будь мудрим — розум стать чоловікам.
Дорожче мудрість, ніж вінець.
Не той мудрець, хто вище чином,
Той вищий чин, хто мудрець.


«З День захисника України тата вітаю!»
З День захисника України
Папу вітаю,
Нехай сьогодні всі земля
На честь твою гуляє!

Дорогий батько мій,
Щастя та здоров'я
Я бажаю всією душею,
Щиро, з любов'ю!


«Я знаю, в армії непросто»
Я знаю, в армії непросто,
Але це — школа для чоловіків.
Але ти, синку, вже став дорослий,
Ти в мене такий один.

Тобі, захисник Вітчизни,
Я в 23тє лютого,
Хочу бажати гідного життя,
Адже за тобою — твоя земля!


«Хочу я братові побажати»
У день справжнього чоловіка
Хочу я братові побажати
Мати для гордості причини,
Сім'ю створити щасливу,

І заробити багато грошей,
І виростити сина, і дочка,
Удачі, щастя і веселощів!
Всі недоліки перемогти!


«Хоч і не носиш ти мундира...»
Хоч і не носиш ти мундира,
Але знаю я, що в важкий час
Ти, як і всі солдати,
Врятуєш і Батьківщину і нас.


«Я хочу привітати папу»
Я хочу привітати папу
З День захисника України!
Нехай підвищиться зарплата,
Щоб трудився ти не даремно.

Тато, ми тобою пишаємося –
Краще в світі немає батька!
Ми з тобою веселимося,
До переможного кінця!


«Щоб стояв сьогодні ти в строю»
Ми тебе сьогодні вітаємо,
І від усієї душі тобі бажаємо:
Миру, щастя, жіночої ніжної ласки,
Щоб життя твоє було як у казці.

Відлетіли щоб всі печалі,
Всі негаразди старі зів'яли.
Щоб стояв сьогодні ти в строю,
Захищаючи Батьківщину свою!


«В подарунок запропоную... себе!»
Захисник мій - ти найкращий!
Як сильно я тебе люблю,
Руками ти розженеш хмари
В душі моїй, коли нудьгую.

В твоє свято День захисника України
Я побажати хочу тобі удачі,
В подарунок запропоную... себе!
І дещо ще на додачу :)


«Який щасливий мій чоловік!»
Настав двадцять третє лютого,
А значить для веселощів є причина.
І нехай пізнає вся Земля
Який щасливий мій чоловік!

Адже я не подарую тобі шкарпетки
Або брелок від Мерседеса,
Не допущу такої туги,
Я стану милою як принцеса.

Хай сонце вічно світить для тебе,
Удача ніколи не відвернеться.
Нехай кожен день живучи люблячи
В такт щастя серце б'ється!


«Сьогодні свято твій братик»
Сьогодні свято твій, братику,
З Днем захисника Вітчизни!
Нам без армії давно була б кришка,
Спасибі від мене і всього людства!


«Я вітаю, милий тато»
Я вітаю, милий тату,
І щиро тебе люблю,
Ти з честю борг віддав для армії,
Свою вдячність дарую!

Завжди ти хоробрий, сміливий воїн,
Тобою дочка захоплена,
Нехай ти нагород не отримав,
Мені лише любов твоя потрібна!


«Зі святом тебе, захисник!»
Свято сьогодні, країна відпочиває,
Але хто ж її від ворога захищає?
Вдень і вночі службу несучи,
За це взамін нічого не просячи.

З святом тебе, захисник!
Чоловік знатний ти і видний,
Вітчизні служиш ти як треба,
Тебе привітати дуже раді!


«Мій чоловік — достойний чоловік»
Мій чоловік — достойний чоловік,
Завжди доб'ється свого,
І є особлива причина
Привітати у цей день.

Адже 23-е настало,
А місяць за вікном — лютий.
Тобі бажаю щастя, милий,
Щоб не дізнався тугу-печаль!


«Захисник мій найулюбленіший»
Захисник мій самий коханий,
Цілую тебе і з 23-м вітаю,
Ти найкращий і неповторний,
Таким же залишатися я тобі бажаю!


«Побажаю дружину милому»
В день захисника вітчизни
Відзначають усі його:
І міністри, і студентство,
Ну а я хочу всього

Побажати дружину коханому:
Щоб завжди щасливим був,
Щоб ти завжди був з силами,
Свою дружину любив!


«Ти - мій герой!»
У цей день все буде для тебе -
Святкові тости, привітання!
Сьогодні свято - День захисника України!
Ти мій герой і в цьому немає сумніву!


«Червоний день календаря»
Червоний день календаря
Сьогодні настав!
З 23-м лютого
Я вітаю, милий!

Ти — чоловік хоч куди,
Мені за твоєю спиною
Не страшна ніяка біда,
Я щаслива бути з тобою!


«Від колег по роботі»
Колеги по роботі пам'ятають, знають
І від душі сьогодні вітають
Вас зі святом захисників Землі!
І бажаємо, щоб не було війни.


«Відчуваю себе захищеною»
Кажуть, що в цей свято
Чоловіків потрібно вітати.
Багато хороших слів, різних
Я хочу тобі сказати:

Щоб здоров'я було міцним у тебе,
І в родині завжди щоб був спокій,
Почуваюся захищеною
За твоєю своєю дужою спиною!


«Дідка вітаю з День захисника України»
Улюбленого дідка вітаю
З двадцять третього лютого!
Щастя і здоров'я я тобі бажаю,
І дуже радий, що ти є у мене!


«Дорогому дідусеві»
В тобі – і сміливість, і відвага,
У справах – гідний уваженья!
І ми тебе привітати ради,
Щиро бажаємо везіння!

Здоров'я міцного бажаємо,
Успіхів, миру і добра!
І всією сім'єю ми вітаємо
На День захисника України!


«Дуже я люблю тебе!»
Дорогий батьку, сьогодні,
День захисника України,
Нехай твій дух піднятий,
Дуже я люблю тебе!

Ти в хорошому настрій
Кожен новий день зустрічай,
Щоб удача і везіння
Створили в житті рай!


«З Днем мужності, тато!»
З Днем мужності, тато!
З Днем честі, відваги,
З Днем сили, з Днем світу
Тебе, дорогий:

Комусь важливі
Ордени і папери,
А мені - що мій тато-захисник
Зі мною!


«Зі святом, коханий!»
День захисника України — червоний день календаря,
Не червоний, ні, він золотий.
І свято, знаю я, великий!
Зі святом, коханий!


«Вітаємо тих, хто на кордоні»
Вітаємо тих, хто на кордоні,
Часовими Батьківщини стоять,
Всіх служивих на її теренах,
Вірних честі, доблесних солдатів!

Хто служив – і тільки той чоловік,

Їх ми теж будемо вітати!
Листівки з Днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий