понедельник, 3 октября 2016 г.

Поздоровлення з днем захисника України

«За вікном лютий мете»
За вікном лютий мете,
І морозами лякає!
День особливий до нас іде –
Всі чоловіки відзначають!

З День захисника України!
Нехай бажання втіляться!
Від душі бажаю я
Жити, любити і посміхатися!


«Тебе сьогодні вітаю»
Тебе сьогодні поздоровляю,
У лютневий день я побажаю,
Щоб був завжди ти сильним, сміливим,
Гідним, спритним і вмілим!

Щоб проявляв мужність,
І ніколи не сумував!
На День захисника України
Мрія нехай здійсниться твоя!


«Коханого чоловіка хочу привітати»
Коханого чоловіка хочу привітати,
І в свято чоловічої від любові закричу,
Щоб крик мій зараз долетів до небес,
Щоб Бог тобі дав дуже багато чудес:

Здоров'я, якому всі дарма,
Щоб були завжди ми з тобою вдвох,
Успіху в роботі, терпіння і сил,
І щоб рідну дружину любив!



«Бажаю я тобі, синку»
Бажаю я тобі, синку,
Щоб в житті не був самотній.
І в 23-е лютого
Нехай збудеться мрія твоя.

Прийми від життя ти дари
І насолоджуйся до пори.
Умій працювати, відпочивати –
Бажаю смутку не знати.



«Улюблений тато!»
Улюблений тато! З днем захисника Вітчизни!
Хочу сказати, що найкращий – це ти!
Я Хочу донести до людства,
Що тато у мене – батько мрії.

Завжди допоможе, вислухає грамотно,
По справі полає іноді.
Здоров'я тобі, тато – це головне!
А інше в житті дурниця.



«Ти – чоловік, що означає багато»
Ти – чоловік, що означає так багато,
Ти сильний і прекрасний у всьому!
Нехай життя пряма дорога
Поведе тебе в щастя твоєму.

Я бажаю зеленого світла
У начинаньях, свершеньях, справах.
Щоб життя було зігріте ласкою,
Щоб радість сяяла в очах!



«Будь в житті на коні!»
Я з цим святом чоловічим,
Лютневим, вітаю!
Бути в житті на коні, лихим,
Ну а в душі бути ангелом бажаю!


«Вітаю, чоловік коханий»
Вітаю, чоловік коханий,
З 23-їм лютого!
Будь завжди безстрашний,
А ще – люби мене.

Богатирського здоров'я,
Безлічі веселих днів,
І веселого застілля,
І порядних друзів!



«Мій коханий»
Сьогодні свято — День захисника України,
Та вітає вас сьогодні вся країна,
Всі чоловіки решта мені до ліхтаря,
Нікого не треба, адже ти є у мене!

Бажаю тобі, мій коханий чоловік,
Завжди залишатися такою!
Нехай буде життя схожа на малину,
Завжди ти удачею будеш любимо!


«Дорогому другові»
Давай, друже, коньяком
Зазначимо день такий!
Нехай увійде удача в будинок –
Бажаю всією душею.

Хай День захисника України
Удачу принесе,
Адже поруч – вірні друзі,
А, значить, пощастить!


«Будемо вшановувати чоловіків»
В день захисника Вітчизни –
Будемо вшановувати чоловіків.
Захищаючи людство,
Всі відважні, як один,

Так нехай же сила, мужність
Не покинуть ніколи.
Ваше славне співдружність
Хай завжди процвітає!



«Чоловічий сьогодні свято»
Чоловічий сьогодні свято.
Для суперечок немає причин —
Як діви б ні міцнішали,
Надійніше немає чоловіків!

По духу ви герої,
І, якщо раптом біда,
Від бід будь-яких вкриє
Захисника рука.



«Бажаю тобі, мій коханий чоловік»
Сьогодні червоний день календаря,
Всі чоловіки відзначають свято свій,
День захисника Вітчизни, День захисника України,
Приймай вітання від мене, дорогий!

Бажаю тобі, мій коханий чоловік,
Завжди бути здоровим і сильним,
Домогтися успіху в стремленьи до вершин,
Завжди бути турботливим, добрим і милим!


«Вітаємо!»
Прийміть вітання!
Хочемо ми, не тая,
Вам побажати удачі!
Адже є у лютого

День яскравий і особливий –
Захисників ми шануємо!
І побажати вам сьогодні
Лише кращого хочемо!


«Служив-ти в армії? Немає.»
Служив ти в армії? Немає.
Але сьогодні свято твій теж,
Не дай Бог статися війні,
Всіх закличуть і ніхто не допоможе.

Головне в житті чоловіком,
Не по назві щоб, по суті,
Щоб міг захистити слабкого
І був би крутіше, ніж Путін!



«Дорогому чоловікові»
Сьогодні День захисника України,
Мені пощастило – герой зі мною поруч!
У нас з тобою відмінна сім'я,
Ти для мене – особлива нагорода.

Бажаю я тобі таким же бути –
Гідним і впевненим на світі!
Боротися, перемагати, сім'ю любити!
І нехай завжди дме попутний вітер!


«Мій друг, гідний і серйозний»
Лише той чоловік, хто безстрашний,
Хто не боїться нічого,
Скрізь він сміливий, завжди відважний –
Його бояться самого!

Мій друг, гідний і серйозний,
Тобі бажаю щастя я,
Живи впевнено, спокійно,
Нехай процвітає вся сім'я!


«Захисник мій прекрасний»
Дорогий, всього 4 слова:
«Тебе люблю я дуже!»
І нікого іншого
Мені й не треба, точно!

Сьогодні, в цей свято
Хочу до тебе притулитися.
Захисник мій прекрасний,
Давай не розлучатися?



«Чого тобі, друже, побажати?»
Чого тобі, друже, побажати?
Не вішати носа, і не занепадати духом,
І навіть якщо підведуть друзі –
Ти пам'ятай, у тебе є я.

Чоловіком залишайся ти скрізь,
І за вчинками Бог віддасть тобі.
Бажаю щастя і любові великий
У лютневий свято справжній чоловічий.


«З День захисника України!!!»
Сьогодні свято, а ти не весел.
Що, коханий, носа повісив?
Може мені збігати за пивом?
Близько ж до магазину!
Може бути включити футбол?
Ні? А може баскетбол?
Не дивись так на мене.
Сьогодні добра не даремно!
З День захисника України!!!


«Ляжу в ліжко і тебе покличу!»
Сьогодні можеш випити пива,
Шкарпетки розкидати всюди,
І навіть не змивати в туалеті,
Бути вибагливим в їжі.

Сьогодні я тебе привітаю,
Подарунок симпатичний подарую,
Звук на радіо додам,
Ляжу в ліжко і тебе покличу!


«Брату від сестри»
Нещодавно був зовсім хлопчиськом,
Весь час мріяв вирости.
Але ось і виріс ти, братику!
Чоловіком став справжнім!

І в день чоловіків тобі бажаю
З гідною девушкою бути,
Тебе сьогодні поздоровляю!
Умій працювати і любити!


«Папі від всієї родини»
C днем Захисника сьогодні
Вітаємо ми тебе,
І від усієї душі бажаємо
Бути таким же як завжди!

Бути щасливим, добрим, сміливим,
Всіх на світі захищати,
Кращим бути на світі татом
І друзів не забувати!

В цей день прийми подарунки,
Від родини, дітей,
Ми тебе всі дуже любимо,
Раді, що ти є!


«Ти мій захисник не тільки сьогодні»
Ти мій захисник не тільки сьогодні,
Я за тобою, як за кам'яною стіною!
Ти дуже сильний, благородний,
Мій рідний і улюблений герой!


«Ти, синку, наша надія!»
Ти у нас справжній чоловік!
Говоримо ми, пишаючись і люблячи,
Що привітати улюбленого сина
З 23им хочемо лютого!

Ти, синку, це наша надія,
Вітаємо тебе, дорогий!
Я сподіваюся, що будемо, як раніше
Дуже скоро ми разом з тобою!


«Всіх благ тобі, друже!»
Ми — мужики, нас — мільйони,
Сьогодні свято наше настав!
І нехай не носимо ми погони,
Захисником бути ніхто не перестав.

Всіх благ тобі, друже, побажаю,
Всі нехай у твоєму житті буде добре,
Що так і буде, я вже точно знаю,
Ти — відмінний хлопець, ще зустрінемося!


«Тато, я хочу тебе привітати»
Тато, я хочу тебе привітати
Зі святом чоловічим.
Цю смс відправити
З пожеланьями всередині:

Щоб був завжди ти міцним,
Сильним і добрим чоловіком.
У справах завжди був першим,
І засмучуватися щоб не було причини.


«Ви мужні і сильні»
Ви мужні і сильні,
Хвалю не без причини:
Сьогодні вас привітаємо ми,
Кохані чоловіки!

Я буду прославляти силу
І вшановувати відвагу.
Хочу вам щастя побажати,
І без любові – ні кроку.


«Ти розумний і справедливий»
Ти розумний і справедливий,
І хочу я в свято
Всім сказати, як ти гарний,
Милий мій пустун.

Я завжди пишаюся тобою
І тобі бажаю
Тільки щастя, мій герой,
Ну а в серці – травня!


«Сьогодні всі чоловіки в шоколаді»
Сьогодні всі чоловіки в шоколаді,
І всіх їх будуть вітати!
І тих, хто служить у вбранні,
І навіть тих, хто не вміє стріляти.

Одне я знаю точно:
Нам без чоловіків ніяк не прожити.
Хто проводить пізньої ночі?
Хто ще нас буде на руках носити?


«Ти – підтримка і опора»
Ти – підтримка і опора,
Ти без зайвих розмов
Мене цінуєш, розумієш,
І за життя допомагаєш.

З двадцять третім вітаю,
І від усієї душі бажаю,
Щоб, коханий, щасливий був,
Все, що хочеш, отримав!


«Ти для мене вже герой»
Коханий, я скажу без дурнів,
Поспішаю тебе скоріше привітати,
І в це свято мужиків
Від губ друк залишити!

Нехай цей поцілунок в душі
Твоєї розправить крила,
А смуток злетить на віражі
І стане просто пилом.

Скажу тобі, мій дорогий,
Я в свято знаменитий,
Ти для мене вже герой, -
Я під твоїм захистом!


«У цей морозний лютневий день»
В цей морозний день лютневий
Всі чоловіки відзначають свято свій,
Але є один чоловік, найдорожчий,
Якого привітати можна без побоювання.

Бажаю тобі, мій захисник коханий,
Сил багато, щоб на руках мене носити,
І доброти, щоб, якщо що, мене пробачити.
Залишайся таким же милим і неповторним!


«Тата вітаю зі святом»
Папу вітаю з святом чоловічим:
В юності, я знаю, в армії служив.
Значить, теж воїн, хоч не командир.
Свята гідний, охороняв весь світ!


«Мій улюблений — погляд гарячий»
З днем захисника вітчизни
Половину людства,
Що чоловіками зветься —
Нехай тобі все вдається!

Мій улюблений — погляд гарячий,
Ти – справжній чоловік.
Мені дістався ідеал,
Ти гідний лише похвал!


«Коханий мій, я знаю...»
Коханий мій, я знаю,
Ти за мене — стіною!
З надією вітаю,
Щоб був завжди зі мною!


«Свято сьогодні чоловічий»
Свято сьогодні чоловічий і військовий,
Коханого чоловіка привітати хочу.
Бажаю бути завжди і скрізь першою,
Нехай всі проблеми тобі по плечу!


«Чоловіком бути нелегко!»
Чоловіком бути нелегко!
Я це добре розумію,
З друзями попивати пивко,
Лампу вставити, коли перегорає,

Бути голодним, коли дружини немає вдома,
Біля телевізора дивитися футбол,
Все це тобі знайомо?
З 23-м лютого, мій любий!


«Коханому»
Коханого чоловіка
Привітати є причина.
Адже знає вся Земля,
Що свято лютого

Чоловіки відзначають,
Їм жінки бажають
Зовсім проблем не знати,
І зовсім не нудьгувати!


«Перед вами голову схиляю»
Перед вами голову схиляю,
Сиві ветерани воєн,
Чечні, Кореї і Афгану,
І тієї кривавої світової...

Бажаю щастя всім, хто носить
Погони, всім, хто їх носив!
В атаку хто ходив під Хостом,
Хто грудьми Батьківщину закрив!


«Найкращий хлопець на землі!»
Мені найкращий на землі
Дістався хлопець, без сумніву.
Є особливий день у лютому,
І я пишу стихотворенье,

Щоб тебе, коханий мій,
Сьогодні з святом привітати!
І пообіцяти великий успіх,
І тільки до радості направити!


«Дорогому батьку»
Тато, зі святом тебе!

Ти – захисник, без сумніву!
Відкритка з днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий