вторник, 18 октября 2016 г.

Новорічні Привітання для Коханого у віршах

Мій милий друг,
Мій друг сердешний!
Деколи сердитий і смішний,
Часом веселий і безтурботний,
Але в загальному милий і рідний.
Хочу сказати слова свої,
Щоб ти відчув сьогодні
Всю силу відданої любові.
Так з Новим роком, мій коханий,
Так з Новим роком, мій рідний!
Від бід та смутку зберігається
Любов'ю чистою і земний!


Я привітаю тебе з Новим Роком,
Побажаю удачі й щастя,
І по життю йти молодцем,
Зневажаючи порожні напасті.
Новий рік нехай лише радість подарує,
Мій улюблений, безцінний, рідний,
Ну а життя нехай ще кращим стане,
Адже зараз ми лише удвох з тобою.


Іскрить шампанське в келихах, і наші тіні на снігу
Один в одного закохані не менше, ніж ми самі...
Бажання загадай, закрий очі і жди:
Дванадцять. Старий рік залишено позаду.
Ніч новорічна багата чудесами,
І обдарувати тебе сьогодні по-королівськи я зможу
Великим таїнством любові
І цим зоряним небокраєм,
Ми будемо щасливі, коханий, з Новим роком!


Хай дзвін келихів Новий Рік
Наповнить чарами,
І нехай станеться диво,
Мрія прийде в наш дім,
Кружляють сніжинки за вікном
Веселим хороводом,
Нас обсипаючи чарами,
Коханий, з Новим роком!
На покривалі січня
Нехай цей рік, коханий,
Буде казкою для тебе
Чарівної і щасливою!


Ти не зі мною, та не з тобою я,
Але минуле, прошу, відкинь ти геть:
Хочу, щоб ця - знову Новорічна
Була лише наша, тільки наша ніч!
Молю, щоб під зірками якими ми
В спокої, у сніжному вихорі і теплі
Один одному були найулюбленішими
І найріднішими на Землі!
Всесвіт і Вічність у цей годину
З тобою навічно повенчают нас!


Коханий, з Новим роком!
Наш шлях у долі торі.
Хай буде рік сходом
Величезною зорі,
Почуттів наших сильних, ясних -
Про них дивилися сни,
Дні потечуть, прекрасні,
Теплі, світлі, ясні!
Взимку сивий, весною,
Осіннім днем ти знову
Будь щасливий лише зі мною,
Даруючи свою любов!





Я зізнаюся тобі в Новий рік,
Що давно стало головною мрією.
Я хотіла б всю ніч безперервно
У новорічну ніч бути з тобою.
Я прошу в Новий рік, подаруй!
Невже тобі ночі шкода,
Щоб побули вдвох до зорі...
Мені не треба іншого подарунка.


Мій милий друг, мій друг сердешний!
Деколи сердитий і смішний,
Часом веселий і безтурботний,
Але в загальному милий і рідний.
Хочу сказати слова свої,
Щоб ти відчув сьогодні
Всю силу відданої любові.
Так з Новим роком, мій коханий,
Так з Новим роком, мій рідний!
Від бід та смутку зберігається
Любов'ю чистою і земної.

Комментариев нет:

Отправить комментарий