понедельник, 3 октября 2016 г.

Смс привітання з днем захисника вітчизни України

«Улюбленому синові»
Сьогодні сина вітаю,
Адже свято за вікном чоловічий.
Удачі я тобі бажаю,
Веселим, добрим будь. З тобою

Нехай тільки краще трапиться,
Бажаю жити і процвітати.
Будь мріям швидше збутися,
І ніколи не сумувати!


«Сьогодні День захисника України»
Сьогодні День захисника України,
І хочеться бажати тобі так багато:
Щоб не слухав інших ти, а себе,
Щоб вибирав гідну дорогу!

Щоб не боявся на шляху перешкод,
І був завжди, у всьому в собі впевнений!
І щоб радістю лучився погляд,
І щоб будь-які відкривалися двері!


«Служив чоловікові»
Армія давно вже позаду,
Але сьогодні, милий, свято твій,
Так нехай на життєвому шляху
Всі йдуть тривоги стороною!

Побажаю я турбот не знати,
І завжди тобі бути щасливим!
Дорогий, пора вже відзначати
23тє, про погане забути!


«Служив хлопцеві»
Коханий мій, ти відслужив,
Вітчизна ти захистив!
Пора настала відзначати,
Про все погане забувати.

І в 23тє лютого
Тобі добра зичу я.
Нехай мужність не покидає,
А невдача відступає!


«Одного, який служив в армії»
Ще недавно в армії служив,
Але швидко це час збіг!
Бажаю я, щоб ти щасливим був!
Всього зумів домогтися, для початку.

Сьогодні 23тє лютого,
Ми, мужики, давай його зазначимо!
І ми вип'ємо за те, що є друзі
Хороші і близькі на світі!


«Коханому чоловікові»
Радощів чоловічих тобі бажаю
Я на 23тє, дорогий,
Про свою сім'ю, не забуваючи,
Пам'ятай, що ти завжди будеш мій.

Нехай удача йде з тобою поруч,
Я хочу, щоб ти щасливим був.
Ну а мені для щастя тільки треба,
Щоб ти мене завжди кохав!


«Дорогому хрещенику»
Тебе, мій хрещеник, вітаю,
Щоб ти завжди щасливою була,
Я в 23тє побажаю,
І щоб рідних своїх любив!

Сім'я твоя тобою пишається,
Ти більше приводів давай!
Бажаю щиро закохатися,
І зовсім смутку ти не знай!


«Колеги по роботі»
Колега, хай мрії твої
Завжди здійснюються!
У роботі ти успіх твори,
Нехай все виходить!

Бажаю я не відати бід,
Добра тобі, везіння!
Чоловічих особливих перемог –
Без всякого сумніву!


«Керівнику»
Начальника я вітаю,
І тільки кращого бажаю.
Лютий настав за вікном –
Приносить гармонію в будинок.

Нехай в житті вам все вдається,
І в свято прекрасний чоловічий,
В душі світить яскраве сонце,
А в серці – велика любов!


«Дорогому дядькові»
Сьогодні дядька вітаю
Я з днем чудовим всією душею,
І тільки кращого бажаю!
Успіху, радості великої,

І ніколи не хвилюватися,
І просто жити і процвітати!
І в це свято посміхатися,
Довіку смутку не знати!


«Улюбленому дідусеві»
Тебе, дідусь, вітаю,
І найкращого бажаю,
Нехай оминають стороною біди,
І ніколи турбот не відати!

На 23тє лютого
Тобі бажаю щастя я,
І ніколи не знати турбот,
І ніколи не сумувати!


«Вітаємо вас від душі!»
Тих, хто служить, хто в погонах,
Вітаємо від душі!
Ви завжди скрізь готові
Нам на допомогу поспішити.

В цей зимовий день – свято,
Ми хочемо вам побажати:
Будьте веселі, відважні!
Життя – років сто двадцять п'ять!

Ми вас цінуємо, ми вас любимо
І за все дякуємо!
Серед свят і буднів
В вашу честь грає гімн!


«Вітаю з Днем Російської Армії»
Вітаю з Днем Російської Армії,
На погонах зірки хай блищать!
Ми з Вами сьогодні в солідарність
Вип'ємо «фронтові» п'ятдесят!

Вся країна пишається ветеранами,
Честь Вам і земний від нас уклін.
Вашими втратами і ранами
Куплений наш сьогоднішній спокій!

Так живіть довго, будьте щасливі,
Знайте, що ми пам'ятаємо Вас завжди,
І як багато Ваші житті значили –
Будь благословенний Богом, солдат!


«Сьогодні ми вітаємо чоловіків»
Сьогодні ми вітаємо чоловіків,
Віват, чоловіки, весело кричимо!
Здоров'я вам і довгого рубля
Бажаємо у двадцять третє лютого!


«Коханий, свято наступає!»
Коханий, свято наступає!
На День захисника України
Я бажаю тобі удачі!
Щоб у тебе все чудово

В роботі, в житті виходило,
Успіх супроводжував у всьому!
Щоб удача не закінчувалася,
І повною чашею був твій дім!

Картинка з Днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий