вторник, 18 октября 2016 г.

Привітання з Днем Фармацевта України в віршах

Вітаємо дружно
Лицаря аптек.
Дуже-дуже потрібний
Цей чоловік.
Фармацевт все знає
І підкаже нам.
Нехай же довіряє
Відданим сердець!


З днем фармацевта тебе я вітаю,
Успіхів у житті я тобі бажаю.
Щоб улюблена робота завжди радувала,
І ніколи не була ти розчарована!


Настає новий день,
Ми приходимо на роботу.
Бути Фармацевтом не лінь,
Хоч і різні турботи.
Не втомимося допомагати
І дарувати здоров'я людям.
І сердечно вітати
У цей день один одного будемо.




У твоєму розпорядженні
Мікстури і таблетки,
Пігулки і суспензії,
Уколи і піпетки.
Ти рассчитаешь з точністю
Будь дозування.
І втратити не зможеш ти
Ні сили, ні вправність.
Ти – талановитий фармацевт
І скромний, без сумніву.
Прийми скоріш від усієї душі
Ти наші вітання!


Фармацевт – спеціаліст від бога,
Адже без них нам важко доведеться.
Безсумнівно, допоможуть кожному,
Якщо складний раптом рецепт знайдеться.
Ми їм своє здоров'я довіримо,
І боятися теж перестанемо.
Так давайте всі годинники перевіримо,
Фармацевта весело привітаємо.


Що б не відбувалося,
Навіть якщо захворіли,
До фармацевта з аптеки
Відразу звертайтеся сміливо.
Він відпустить вам ліки,
Пояснить зрозуміло теж.
Не залишитися без здоров'я
Фармацевт завжди допоможе.

Комментариев нет:

Отправить комментарий