понедельник, 15 августа 2016 г.

Привітання Фарід з Днем Народження в віршах

Фаріда, я вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Ти нас з дитячих років красою восхищаешь,
Вниманьем рідних ти оточена,
Ми любимо тебе і ти це знаєш!
Фаріда, ти як конвалії ніжна!
Бажаємо тобі в день народження удачі,
Перемог сліпучих, море любові,
Щоб з легкістю все вирішувалися завдання,
З усмішки твої починалися б дні!


Фаріда, бажаємо багато щастя,
Йди по життю гордо, сміливо!
Ми точно знаємо, що з будь-якою проблемою,
Завжди ти зможеш впоратися вміло!
У твій День народження ми тобі бажаємо,
Щоб у тебе все в житті виходило!
Щоб ти кохала і була коханою!
І ніколи, ні в чому не сумнівалася!


Фаріду ми вітаємо
І удачі бажаємо їй,
Щастя, радості, веселощів
І в хоромах новосілля!
Теплих днів, друзів хороших
Побажати хочемо ми теж!
Щоб як трояндочка цвіла!
Щоб достаток знайшла!
Щоб як сонечко світила!
Щоб любов не упустила!
Будь счастливою частіше!
Нехай живеться тобі солодше!




Сьогодні милою Фарід,
Летять всі наші вітання,
Щоб була ти всіх щасливіше,
Бажаємо ми тобі везіння.
Бажаємо життя, щоб як у казці,
Щоб була міцна сім'я,
Та роки йшли в любові й ласці,
І щоб чоловік цінував тебе.


У день народження, Фаріда, хочу
Побажати, щоб потрібне збувалося.
Хай завжди скрізь все буде по плечу.
На друзів, щоб час залишалося.
Якщо в житті ти чекаєш змін -
Нехай краще все змінюється.
Уникай непотрібних всіх проблем.
Роби, про що давно мріє.
Фаріда, удача й успіх,
Щастя, радість й усмішок витівка
Зростання в кар'єрі, легкий, без проблем -
Щоб це лише тобі дісталося.


Дівчата краще, ніж ти не знайти!
Фаріда - ти ще краше квітни!
Щастя бажаємо сьогодні тобі,
І грандіозних змін у долі!
Щоб зустрівся тобі людина,
З ним була б щаслива ти цілий вік!
Щоб ти народила красивих дітей!
Нехай виповнюється всі мерщій!


Не терпиш брехні і не вмієш брехати,
Чесна перед собою і людьми.
Ти знаєш, Фаріда, хочу тобі сказати,
Якщо буде важко, я прийду, клич!
Тобі бажаю я сьогодні щастя
Адже потрібно всім воно врешті-решт,
Нехай минуть і біди, і негода
Гідна ти лише самих добрих слів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий