понедельник, 15 августа 2016 г.

Привітання Карім з Днем Народження в віршах

Каріма, побажаю я тобі,
Триматися, як завжди, на висоті,
Любити і поважати від усієї душі,
Усіх, хто тобі шалено дорогі.
Зі святом, Каріма, вітаю!
Добра і оптимізму побажаю,
Вирішувати свої проблеми без остраху,
І обходити стороною спокуси!


Каріма, вітаємо від душі!
В твій День народження, лише добра бажаємо!
Тобі бажаємо довго - довго жити,
Тебе красивіше, краще - ми не знаємо!
Нехай твоє життя, як синій океан
Буде сповнена, безбрежна і прекрасна!
Нехай човен життя мчить по хвилях,
Від усієї душі бажаємо тобі щастя!


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Карім - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!


Каріма, бажаємо багато щастя,
Йди по життю гордо, сміливо!
Ми точно знаємо, що з будь-якою проблемою,
Завжди ти зможеш впоратися вміло!
У твій День народження ми тобі бажаємо,
Щоб у тебе все в житті виходило!
Щоб ти кохала і була коханою!
І ніколи, ні в чому не сумнівалася!




З Днем Народження моє пташеня,
Каримочка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


Каріма, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Каріма, бажаю удачі без міри,
Щоб ти залишалася такою щасливою!
Щоб вірила в добрі тільки прикмети,
Любов щоб поруч крокувала з тобою!
Друзів чудових, щастя земного,
Кохання ж навпаки зовсім неземної!
Щоб всі пожеланья до кожного слова
Збулися для тебе з усією повнотою!


Твоїх бездонних очей краса
Манить до себе, і ти прекрасна!
Квітне, на радість небес,
Завжди горда, вільна, пристрасна.
Каріма, славний мій дружок,
Бажаю тобі тільки щастя!
І, немов казковий квітка,
Чи не схильна негод!

Комментариев нет:

Отправить комментарий