воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Ангела, з Іменинами у віршах

Спасибі! Кажу тобі зараз, мій ангел!
Ти мене не кинув і ніколи не забував.
В хвилини тяжкі, часом,
Твій голос мені душу зігрівав.
Коли у вікно стукала завірюха,
І холод серце розривав,
Не забував мене, як друга...
Молитвою до життя повертав.
Ти навчив мене терпенью,
Боротьбі за життя і за любов.
Зникли всі мої сумніви,
Що не побачу тебе знову.
Уві сні з тобою в луках гуляючи,
Раптом отримала свою відповідь...
Прокинулася я зовсім інша,
Спіткала мудрості секрет.


Світлий промінь подарує день,
Він теплом зігріти бажає.
У тебе іменини
Вітаю! Вітаю!
Швидше не тебе,
А того, хто днями поруч,
Хто віддасть усього себе
За твою усмішку, радість.
Той, хто поруч з перших днів
Хто береже тебе від болю
Жене, хто, печалі тінь
І вселяє силу волі!!!
І хоча його не бачиш,
Звук не відчуваєш кроків.
Ангел, є тим, чим ти дихаєш
Він посланець богів.
І нехай ваше спільне свято
Дарує багато теплоти,
Нехай твій небесний охоронець,
Живе в світі доброти.


І нехай архангел долю твою зберігає,
І нехай душа не плаче,
Нехай буде в житті все сповна
Зовсім інакше,
Нехай негаразди обійдуть тебе,
Хай сонечко світить лише,
І щоб тебе любили всі
Сильніше всього на світі!!!


Іменини. Свічки, торт і привітання.
Ти сьогодні точно не один.
Ви справляете подвійний день народження.
Але на святі твій ангел – пан.
Побажати вам хочеться трохи:
Світлих днів тобі, йому тепла.
Щоб не розійшлися у вас дороги,
Щоб ваша дружба вічною була!




Зігрітий Теплом душі прекрасний день.
Його тепло передається нам.
Нехай твої очі не ляже тінь,
Хай радість буде вести рахунок років.
І в цей день ще хочу сказати,
Що ти – мій найкращий і надійний друг.
А ангелу я поставлю свічку,
Щоб ви не розірвали своїх рук.
Щоб він тебе завжди оберігав,
Зберігав тебе в небесній тиші,
Крилом своїм пернатим переховував,
А ми тобі допоможемо на землі.


Поспішаємо до столу в який раз,
Якщо для веселощів є причини:
Нехай стануть святом для вас
Чергові іменини!


Будь щасливий в День Ангела,
Веселий подвійно,
Адже Ти не один
На величезній Землі.
Небесний заступник
Завжди за спиною
Нечутно крокує
Твоєю долею.
Нехай він і на мить
Не покине Тебе -
З любов'ю сьогодні
Бажають друзі.


День Ангела! Який чарівний свято?
У імені, що радує теплом.
Твій Богом даний, праведний посланник
Накриє серце ласкою й добром.
Нехай щастя буде стільки, скільки хочеш,
Любові взаємної – повний океан.
Від життя ти бери, чого захочеш
І радість хай вибухне, як вулкан.
Щоб щастя світло тебе зігрів у сумі,
Друзі завжди в проблемах допомогли,
І щоб янголи на крилах століття качали,
А на душі твоєї проліски цвіли!


Я бажаю тобі і йому,
Щоб рук ви не розмикали,
Щоб у радості і в біді
Тільки разом завжди бували,
Щоб крила у вас двох
Вранці завжди розправлялися,
Щоб ви вдвох без праці
З неприємностями справлялися!

Комментариев нет:

Отправить комментарий