среда, 10 августа 2016 г.

Божені привітання

ом, Божена,
Тебе сердечно вітаю!
Всіх щасливіше у всесвіті
Щоб ти була, бажаю,

Щоб тебе любили друзі
І чоловіки захоплювалися,
Багато радості дарували,
Щоб усе в житті вдавалося!

Автор: Алесик
+
11
-
Привітання Божене,
Найкращою, без сумніву,
Направляємо ми зараз,
У цей самий добрий час.

У цей чудовий День народження
Побажаємо їй веселощів,
Багато щастя і любові!
Веселимося до зорі!

Автор: magnificent
+
9
-
Будь любима, незрівнянна,
Моя мила Божена!
З Днем народження вітаю,
Бажаю процвітання,

Щоб змін вітру
Надували вітрила,
Несли до далеких берегів,
Щоб ти щастя знайшла там!

Автор: настюша
+
9
-
Боже, як вдохновенна
Ти, моя мила Божена!
Забувши про сон,
Готовий тобою милуватися,
З натовпом ворогів
Я за тебе готовий битися.
Ти подаруй мені
Один тільки погляд
І буду я невимовно радий!
Ти ці троянди в дарунок прийми
На знак моєї вірності
І чистої любові,
А ще прийми привітання
З Днем найкращим -
Днем твого народження!

Автор: Катя
+
8
-
Привітання з днем народження

З Днем народження, сонечко!
Перед тобою стою,
П'ю вино до денця
За красу твою,

За ніжну натуру,
М'яку, безгрішне.
Нехай, як літні квіти,
Розпускаються мрії!

Автор: Оленька
+
7
-
Вітаю тебе, Артем,
Нехай наповняться дні твої щастям,
Ніколи хай не вдарить грім
В небесах твоїх чистих і ясних,
Нехай дме лише теплий вітер,
І тобі сонечко весело світить!

Автор: Котик
+
9
-
Щоб було все пучком,
Щастя відразу повний будинок,
Щоб не лаяв директор
І податковий інспектор,

Щоб знайшовся поруч скарб,
Перевищує оклад,
Щоб безмірно всі любили,
В гості дружно приходили

Не за тим, щоб поїсти,
А пролити бальзам на душу.
Краси і наснаги...
Вітаю з Днем народження!

Автор: sun
+
9
-
З Днем народження вітаю!
До поздравленью додаю:
Пуд здоров'я, тонну щастя,
Сексу – від душі і часто,

Дружби гору, грошей небагато...
Що ще у нас залишилось?
Начебто все; а в підтвердженні
Ще разок – з Днем народження!

Автор: admin
+
9
-
Нехай для тебе співають птахи
І розпускаються квіти світу,
Нехай життя гортаючи сторінки,
Не гаснуть удачі багаття.

Нехай зірки запалять на щастя,
Нехай радість погасить печаль
І хай захистить від напастей
Шампанського тонкий кришталь!

Хай дім не прийде негода,
Панує в ньому затишок і тепло,
Душа хай буде вільна,
Чиста, як росинки скло.

Автор: Мілашка
+
15
-
Тітка, ви - мій найкращий друг!
У цьому немає сумніву!
Нехай збуваються мрії
В цей День народження!

Нехай доля пестить вас,
Береже, плекає,
Щастям Щедро обдарує
І любов посіє!

Автор: Юнона
+
3
-
Тобі я із задоволенням бажаю
Побачень нескінченних череду,
Щоб в житті ти сама вибирала всіх
І насолоджувалася своїм вибором!
Хай світить сонце яскравими променями
І душу радує любов!

Автор: emilia
+
8
-
З Днем народження вітаю,
Мій ненаглядний Дем'ян
І тобі я бажаю,
Щоб від щастя завжди ти був п'яний!

Хай приспить фортуна дарами,
Щоб радість з тобою була,
І легко управлявся зі справами,
І до життя найкращої дорога вела!
Вітальна картинка з днем народження Божені

Комментариев нет:

Отправить комментарий