четверг, 11 августа 2016 г.

Для Вікторії привітання з днем народження

Який сьогодні чудовий день,
У моєї Вікі день народження!
І мені тобі зовсім не лінь
Сказати слова любові і вітання!

І щоб цей день пройшов
В усмішках, радості і щастя
Я кину в святковий котел
Хвороби, сварки і незгоди.

Щоб обійшли тебе вони,
І ти ніколи в житті не сумувала,
Адже нам з тобою по дорозі,
У нас любов - ось це сила!



Ти сьогодні чудо, Віка,
Адже день народження настав.
Рум'яна, наче суниця,
Неземна краса!
Такий бажаємо ми залишитися
Тобі, рідна, назавжди.
Своїм життям насолоджуватися.
Хай не старять тебе року!



З днем народження Вікторія!


День святковий, Вікторія!
З твоїм рожденьем! - вторю я.
Завжди вона прагне
Кращого добитися -
Доводиться працювати,
Щоб самоствердитися.
Вона квіточка тонкий,
Чутливою буває,
Але стеблинка не ламкий
І вітер не зламає.
До квітки доторкнутися -
Гойдається планета.
Нехай все у Вікі складеться,
Життя дасть всі відповіді.



Такою красивою, Віка,
Будеш ти завжди!
І в цей День народження,
Ну, і, звичайно, рік потому!

І через десять років,
І навіть через тридцять,
Не будеш ти знати бід,
А будеш співати і веселитися!



Привітання з днем народження Вікторії


Віка, люба подруга,
Настав сьогодні день народження твій!
Я знаю, ми не можемо один без одного,
Якщо я не поруч – подумки з тобою,

Нехай все, про що мріється, трапиться,
Нехай у твоєму житті панує любов,
Нехай з тобою щастя буде,
І назавжди залишиться з тобою!



Незрівнянна Вікторія!
Приймай вітання.
Ти сьогодні незрівнянна!
Королева! Так і знай!

Нехай для нашої Королеви
Розпускаються квіти,
Ну а феї забезпечать
Виконання мрії!

Нехай тебе веде до перемог
Твоя царська роль,
І в любові тобі визнається
Сам Величність Король!



З днем народження вікторії - вірші

Прекрасна Вікторія,
Дозвольте Вас привітати
І побажати Вам крила
Впевнено розправити!
І полетіти над світом,
Над марнотою тлінній,
Щоб кожною клітиною щастя
Відчути миттєво!



Ви – втілення краси,
Розуму і ніжної жіночності,
В очах так багато доброти,
Коли ловлю ваш погляд безмежний.

Вікторія, вам від усієї душі
Я в день народження бажаю,
Щоб була прекрасною життя,
Щоб все склалося. Вітаю!



Привітати вікторію з днем народження

Для Вікі життя довге,
Кохання завжди живий,
Струмка щоб чути говір,
І ключик золотий!



Вікторія, вас вітаю
Я з днем народження всією душею:
Вам тільки кращого бажаю,
Щоб влаштували бенкет горою,

І щоб головними гостями
Там були щастя і успіх,
Щоб всі бажання виконували,
Щоб вам пощастило більше за всіх!



Привітання Вікторії на день народження

Вікторія! А краще - Віка,
Я знову тут, у Ваших ніг,
Моя душа співає, як скрипка.
Ви в День народження, як квітка!

Квітка, чутливим буває,
Але якщо не зломлений стеблинка,
Його і вітер не зламає,
Я в цьому переконатися зміг.

Завжди Ви на краще прагнули,
Працювали, не шкодуючи сил,
І в житті самоутвердились,
А праця радість всім дарував.

"О, мила Вікторія!
Вас з Днем народження!" - вторю я.



Вікторія, твій день народження сьогодні!
Дозволь, кохана, привітати тебе.
Важливіше твоє свято, ніж день новорічний,
Для кращих друзів, для подруг, для мене.

Завжди дивовижною ти залишайся,
Як сонечко ясне, людям світи.
І життєвих ти змін не лякайся –
Адже краще все у тебе попереду.



Побажання Викторит на день народження

Дорога Віка, вітаю
З днем народження тебе!
Здоров'я, щастя я тобі бажаю,
Щоб були поруч тільки найкращі друзі!

Щоб в особистому житті було все відмінно,
І сонце кожен день твою посмішку висвітлювало,
Хай буде більше в житті світлих днів,
А чорних буде дуже-дуже мало!



А де-то лондонський дощ
До болю, До крику
Вітає тебе,
І на кожній листівці
Я з любов'ю пишу:
З днем народження, Віка.



Поздоровлення на день народження Вікторії

Вікторія полонить і перемагає,
Вікторія лише поглядом збуджує.
В її крові горить вогонь любові -
Якщо здасися їй на допомогу не клич.

В ній пристрасть доповнено любов'ю, красою.
Вікторія, як раніше будь собою!
Тебе сердечно, Віка, вітаємо -
Здоров'я, щастя, радості бажаємо!!!



Вікторія, завжди посміхайтеся!
Нехай ваш день народження
Несе тільки радість і щастя,
І ваші посмішки – для нас.

Прекрасніше казкової троянди
Ви завжди будьте, як зараз,
Назавжди забудьте про сльози!
Все буде чудово!



З днем народження дочки Вікторії від мами

Віка, ти – головне в моєму житті,
Улюблена дочка рідна!
Бути самою щасливою, і багато друзів
Тобі в день народження бажаю!

Ти радій сонцю, счастливою будь,
Удачі тобі і успіху!
Про різні сумніви ти позабудь –
Проблеми вирішуються сміхом!
Побажання для Вікторії на картинці

Комментариев нет:

Отправить комментарий