среда, 10 августа 2016 г.

Поздоровлення Антоніні на день народження

Антоніна , з Днем Народження

У Антоніни – іменини !
Бажаємо смутку не знати !
Щасливою бути і бути коханою
І ніколи не сумувати !
Завжди бажаємо посміхатися
Печалей всяких уникнути !
І ніколи не сумніватися,
Що все ти зможеш встигати !

Від усієї душі ми вітаємо,
Вас, дорога Антоніна !
Бажаємо щастя, життя-казки,
Бути в цій казці героїнею !

Пітер, Лондон, Аргентина,
Куба, навіть Сомалі
День Народження Антоніни
Будуть пам'ятати, куркули !

Радість, танці до упаду !
Багато-багато світлих фраз !
Не вистачає лише параду
Ну і пари нафтобаз !

Антоніна, нехай сьогодні
Збудуться бажання !
Щастя, ласки, плодородья,
І пахощів !

З днем народження, напевно,
З раннього тебе ранку
Вітають неодмінно,
А тепер і нам пора.
Антоніна, світ наш ясний,
Вітання від нас
В цей день, такий прекрасний,
Бери мерщій зараз.
З кожним роком в день народження,
Тоня, ставай подорослішала !
Ну і щоб настрій
Ставало веселіше.
Ти живи легко, пурхаючи,
Всі проблеми не вирішити.
Простіше жити, звичайно, знаючи,
Що з тобою хочуть дружити.

У Антоніни іменини,
День народження у Антоніни.
Сьогодні наша Тоня
В кольорах з ранку потоне.

Перешкод немає і немає причини,
Щоб не привітати Антоніну.
Подарунки, Тоня, приймай,
Хай радість буде через край.

З ранку сьогодні Тоня
У справах вся і в «загоні»,
І знову «з днем народження»
Летять їй повідомлення.

І знову приємний день об'єднав
Всіх домочадців за сімейним столом.
Сьогодні свято сміху і любові,
Сьогодні День народження Антоніни.
Нехай тривоги унесутся геть,
Бажаємо лише тепла і розуміння,
Здоров'я, щастя, вічну любов,
І прикрашати собою мирозданье.

Нехай ллються в келихи хороші вина,
І радість нас всіх накриє
Бажаємо ми Вам у цей день, Антоніна
Менше турбот і негараздів.
Побільше здоров'я, веселощів і сміху,
Побільше любові і добра.
Ні краплі смутку, лише тільки успіху
І сонця проміння зранку.

Сьогодні в ці іменини
Серцево я вас привітати готовий.
Ви знаєте, що значить Антоніна?
Здається, так називали Богів.
А й справді! На компліменти
Я не скуплюся, слів не буду жаліти:
Красива, божественна... як з легенди
Залишилося тільки в пісні оспівати!
При цьому, скарб, вам побажаю
Залишитися такою ж на довгий вік
Здоров'я не втрачати вам бажаю,
Що б дзвінким залишився чарівний сміх

Застоялися в підвалах
Столітні вина,
І у спраглих є
Для кручины причина!
Кажуть, лише один
Наказовий погляд —
І від смерті врятуєш
Ти мене, Антоніна!

Кажуть — гину,
І нехай говорять;
Кажуть, що ловлю
Наказовий погляд;
Говорять, але не знають вони,
Антоніна,
Що під поглядом твоїм
І загинути я радий!

Яке ім'я – Антоніна!
Воно, як гірська стремнина,
Воно, як могутній ураган,
Як злива, распоровший хмари!
Не помічає перешкоди
Хочу я побажати, щоб радість
Назустріч відчинила двері!
Все інше буде, вірю!

Такий теплоти, як в душі у тебе,
На світі мені не відшукати.
Ти світиш, як сонце – світло і люблячи.
Сьогодні пора вітати
Тебе, Антоніна, з днем народження.
Нехай збуваються всі мрії,
А життя твоє раптом заспіває соловейком,
Ну, неземної краси.

Вітаємо антоніну
І удачі бажаємо їй,
Щастя, радості, веселощів
І в хоромах новосілля!
Теплих днів, друзів хороших
Побажати хочемо ми теж!
Щоб як трояндочка цвіла!
Щоб достаток знайшла!
Щоб як сонечко світила!
Щоб любов не упустила!
Будь счастливою частіше!
Нехай живеться тобі солодше!

Антоніні, нашій Тоні,
В день такий — мішок добра!
Тоню б вилити не в бетоні,
А з тонни срібла!
Голосок дзвенить, як річка,
Злиток золота — душа...
Будь же так само, Тоня, вічно
Ти світла і добра!

Богиня буднів, Антоніна!
Привітаю Вас сьогодні знову —
Настали Ваші іменини,
Співати дифірамби я готовий.
Зберігає вогнище вона дбайливо,
Господині краще не знайти.
У справах рачительна, розважлива.
Рада вміє дати слушну.
Бажаю бути завжди красивою,
Йдучи по життю непростий,
Трохи романтичніші, щасливіший,
І довго не старіти душею!

Антоніна – вступає в бій,
З днем народження, мила подруго!
Давай відзначимо день народження твій,
Адже ми не можемо один без одного.
Я знаю все, про що мрієш ти.
І хай мрії твої збуваються,
А здоров'я, щастя і любов
Хай ще років сто не кінчаються

Ти носиш імператорське ім'я,
Що з грецької – отримувати натомість.
О, Антоніна, горда богине,
Чоловіків чаруешь і береш їх у полон.

Ти вікову пристрасть в собі несеш,
Вона горить у великих твоїх очах.
За життя знаєш ти куди йдеш,
І робиш це з посмішкою на губах.

Бажаємо вічно посміхатися
І впиватися щастям без турбот,
За справжню любов битися,
І домагатися казкових висот!

Що побажати молодке Тоні?
(Тобі ж, Тоня, менше ста?!) –
Летіла щоб на фаетоні
Легка, прекрасна і проста,
Ловила і спіймала б щастя,
Хоч і «за тридев'ять земель»:
У твоїй сьогодні тільки влади
Весь світ... І це, Тоня, вір!

Тонечка! Люблю тебе давно.
Дуже я люблю. І навіть — занадто,
Не ходи з іншими ти в кіно,
Я прошу! Скажи ти «ні» хлопчакам!
Вітальна відкритка з Днем народження Антоніні

Комментариев нет:

Отправить комментарий