среда, 25 января 2017 г.

Вітання з днем всіх закоханих

Лише один тільки раз ти
Глянув на мене,
Просто так, без причини,
Потішити себе.
Тільки мені твоїх очей
Не забути ніколи,
Буде погляд їх стояти
Передо мною завжди.
Ах, ну що ти наробив?
Ах, навіщо подивився?
Мою душу зворушив,
В серці лід розігрів.
Що зі мною відбувається?
Я ніяк не зрозумію.
Що зі мною відбувається?
Може бути, я люблю?



Прийми у подарунок від мене
Світло зірок, що йде з небосхилу,
Синь неба, тихий шум дощу,
Біжучий серед гірських схилів
Річечку - дзвінкіше кришталю.
Прийми в подарунок і мене!



Чого тобі, мій милий, побажати?
Будь щасливий ти на різні манери -
І продовжуй безтурботно бенкетувати
Під покровом Марса і Венери!



Є найпрекрасніших жінок багато,
Але мені добре тільки з тобою.
Напевно, ти послана богом,
Що стала моєю долею.

Дивлюся в твої милі очі,
І скільки б років не минуло,
У непогожі темні ночі
З тобою тепло і світло.

І безхмарне щастя наше,
І немає любові гарячої,
Адже сонця весняного краше
Сяйво посмішки твоєї!



Може, станемо ми ближче?
Що зможу, я Вам дам.
Разом краще буде нам.
Я присягаюся, що не ображу!



Ти мій герой!
Ти мій кумир!
Ти мій: до п'ят,
Ти мій: до дірок!
Ти мій до х: хромових чобіт
Ти Аполлон,
Ти Зевс,
Ти Бог!
Я за тебе в хату, пожежа,
Залишу електрокар.
І якщо треба, в курені,
Я буду щаслива вже.
Я буду за тебе небо
Дякувати день з дня!



Лише з тобою відпочиває душа,
Не страшні ні тюрма, ні сума.
Весела, молода, гарна:
Але про це ти знаєш сама.

Одурманен твоєю красою,
В голові від неї гармидер,
І не треба мені в житті іншого.
Але про це ти знаєш сама!
З Днем всіх закоханих!

Комментариев нет:

Отправить комментарий