четверг, 26 января 2017 г.

Привітання коханій на День Святого Валентина

Любов сьогодні торжествує,
Навколо всі сидять парами,
Голубка за голубом воркує,
А у мене очі горять
Лише при одному єдиному погляді,
Який кину на тебе...
Давай сьогодні ближче сядемо,
Обіймемося і я, люблячи,
Тебе так міцно поцілую,
Що екнет, застукає в грудях!
І крейдою щастя намалюю,
І вкажу куди йти
Назустріч щастю неземному,
Яке не далеко...
Дамо тіл прийняти знемогу,
Щоб стало весело, легко.
Сьогодні я тобі бажаю
Свій кинути погляд по сторонах,
Там я стою, в любові згораючи,
З розбитим серцем навпіл.
Бажаю зустрітися очима
І ніколи не відпускати,
Щоб іскра між нами щастя
Запалала вогнем. Щоб закричати
Хотілося нам на всю планету!
Про нашу відданої любові...
Поглянь навколо, я поруч десь...
А не побачиш – поклич.
Автор: Богдан Худаверд


День святого Валентина для коханої

День закоханих — чудовий свято,
Романтичний і яскравий!
День зізнань, слів прекрасних,
День сердечок і подарунків.
В цей день ми всі трошки
Музиканти і поети...
Місяць виглядає у віконце,
Десь кружляють планети —
А в моїх мріях
Лише одна зірка паморочиться:
Ти одна — моя мімоза,
Ти одна — моя тигриця!
За твоїм рис зітхаю —
Те ль ікона, то ль картина...
Лише тебе я вітаю
З днем святого Валентина!
Бачу лише в тобі, рідна
Тягу очей твоїх бездонних
Там, всередині — ключі від раю...
Твій навіки!
З днем закоханих!
Автор: Володимир Горай-Борецький

Побажання улюбленої до дня закоханих

Як ангел з неба ти прекрасна,
І як дитя свіжа, чиста.
Але, як тигриця ти небезпечна,
І зводиш всіх чоловіків з розуму.
Твої вуста, як троянди червоні,
А очі, немов океан.
Твій гордий стан і жага слави
Мене вбили наповал!
О, ти цариця! Ти богиня!
Я раб твій вічний, так і знай.
І в це свято Валентина
Ми полетимо з тобою в раю.

Поздоровлення у віршах коханій на день закоханих

В середині лютого
Я скажу: «Люблю тебе!»
Ти повір мені, це правда,
Адже, я твій, а ти моя!

Привітання на день Валентина для коханої

Я долі дякую
За те, що я тебе люблю,
За те, що звела нас з тобою!
Ти серця мого прибій,
Ти пристань для душі моєї,
Ти моїх думок колиска.
Сьогодні, жінка моя,
Все тільки для тебе!

Вітання дівчині з днем Святого Валентина

Повір мені, я сильно хвилююся,
Але все одно тобі скажу,
Про те, як ти дуже красива,
Про те, як я тебе люблю!

Привітання з днем Святого Валентина коханій

З днем любові, квітів, уваги,

Краси і розуміння,

Поваги, удачі,

Романтичності в додачу.

Так, відкрито заявляю,

Що тебе люблю і таю,

Як свічка, повір, згоряю.

А при зустрічі зацелую,

Я таку красиву.

Так, що швидко збирайся

І зі мною вирушай

На побачення в ресторан,

Я примчу як ураган.

Валентинка привітання для коханої
Дарую тобі в День Валентина
Серце, що палає пристрастю.
Бажаю бути завжди коханою
І володіти особливою владою.
Щоб краса твоя сяяла,
А доброта світло випромінювала,
Щоб розумів про що мовчала,
Про що давно мріяла сказати.
Нехай збудуться твої бажання
І життя знову трапиться диво,
Підуть печалі і страждання,
Все тому що поруч буду!

Привітання на день Святого Валентина
У День Святого Валентина
Я дарую тобі вірші.
Б'ється трепетно і ніжно
Серце повне любові.
Вітаю з Днем Закоханих.
Будь красива, як завжди!
Нехай світять в очах прекрасних
Радість, щастя, доброта!

Вітання дружині на день Святого Валентина

Сьогодні день Святого Валентина,
І я несу тобі букет квітів.
Ти в моєму житті яскрава картина,
Ти - ангел з моїх чарівних снів.

І, віриш, більше щастя немає,
Чому кожен день з тобою поруч бути.
Візьми букет і солодкі цукерки,
І залишайся в серці моєму жити!

***

В день Святого Валентина я скажу тобі секрет,
Що у всьому ти бездоганна, і що краше тебе немає.
І зізнаюся відверто - я все життя тебе люблю!
Своє серце, свою душу я тебе навік дарую!

Вірші до дня святого Валентина

Світло твоїх очей мене врятував
Від порожніх, самотніх ночей!
Тому кажу без прикрас,
Ти краще за всіх інших людей!

Бездонним небом твої очі,
Тягнуть мене в край мрії!
Нас разом звела доля –
Законом великої Любові!

Привітання на день Святого Валентина для коханої дівчини

Я подарую тобі Валентинку,
І усмішку з нею на додачу!
В моєму серці, ти немов картинка,
І не міг би я жити інакше.

Тому, в цей день чарівний
Я скажу тобі відверто,
Ти мій маленький ангел небесний,
Ти моя велика Всесвіт.

***
Сьогодні я відкриюся в своїх почуттях,
Скажу, що без тебе мій світ порожній,
Скажу, що без тебе мені дуже сумно,
Хоч хлопчик я досить великий.

І подарую тобі квітів оберемок,
Щоб ти посміхалася мені просто без меж,
І тихо прошепотіла мені на вушко:
"І я тебе люблю, мій ніжний Принц!"

***

Знаєш, я люблю день Валентина,
Тому що дарую тобі серце,
Тому що ти в цей день
Відкриваєш душі своєї дверцята.

І сьогодні я несу тобі троянди,
Ти їх любиш в зимову пору.
Ти - чудеснее всіх на світі,
Ти - душі і серця опора.

***

Мені з тобою пощастило несказанно,
І зізнаюся тобі секретів,
Що ще не зустрічав я таку,
Що була б так стильно одягнена.

Не зустрічав я таких ось веснянок,
Не зустрічав гучного сміху,
Не зустрічав я дівчину таку,
Що любила б бабусю П'єха.

І сьогодні в День Валентинок
Я відкрию тобі свої таємниці,
Ти велика любов мого життя,
Зустрілися з тобою не випадково!

Вірш люблю
Просто сказати Люблю...
Коли тисячі разів говорив.
От тільки я до тебе
Ніколи, нікого не любив!

Тому часто мовчу,
Не знаходячи потрібних слів.
Але в цей день я хочу
Кричати про свою Любов!

Адже поруч зі мною ти –
Єдина радість моя!
Дозволь подарувати квіти
І гаряче поцілувати тебе!
Вітальна листівка коханій

Комментариев нет:

Отправить комментарий