четверг, 26 января 2017 г.

Поздоровлення коханій на 14 лютого

Свято, нехай і іноземний
Ми відзначити поспішимо
Адже любов – продукт бажаний
Ми меж його позбавимо!

В зимовий вечір нехай розтануть
Твоє серце і душа
І очі хай засяють
Подивися, як хороша!

Нехай любов тебе оточить
Ніжність серце стелить
Щастя хай тебе закружляє
І мрія заворожить.

***
В цей день, як і завжди,
Мої думки про тебе.
За тебе готовий страждати,
За тебе готовий терпіти.
Стала частиною ти мене,
Без тебе немає сенсу жити,
Ти – джерело живого вогню,
Що в моєму серці горить.
Не зрівняється з тобою ніхто,
Нікому не затьмарити тебе,
Для тебе я на все готовий,
Про тебе можу лише мріяти.
Я тобі цей вірш дарую,
У День закоханих тобі скажу,
Що тебе більше життя люблю,
Що тобою найбільше дорожу!

***
З Днем Святого Валентина
Я улюблену вітаю!
Я так тебе люблю,
Що слова з працею підбираю!
Для мене ти одна єдина,
Кого ціле життя і чекаєш,
Ти прекрасна і велична,
Ти мені щастя, любов даєш.
В моєму серці ти оселилася,
Твердо вірю, що назавжди.
Хочу, щоб наше щастя тривало
Всі відведені року!

***
Так хочеться в День всіх закоханих,
Особливі вибрати слова
Для тієї, ким я окрилений,
Хто мене зачарував.
Ти стала зорею мого життя,
Ти світло принесла в світ мій.
І щастя повного ознака
Накрив мене з головою.
Я буду милуватися тобою,
Поки мені вірні очі,
Я буду тобою захоплюватися,
Поки можу щось сказати.
Завжди будь зі мною, рідна,
Ти сонячний промінчик мій,
Мені потрібна лише ти одна,
І погляд ніжно люблячий твій.
Я тихо тебе обійму,
Так солодко бути поруч з тобою.
Тебе не віддам нікому,
Ти стала моєю долею!

***
Моя рідна половинка,
Я всією душею люблю тебе,
Спасибі, що на цьому світі,
Випадково зустрілися тоді.

Твої очі, як смарагди,
Твоя усмішка — світло зорі,
Як повітря ти необхідна,
З тобою всі мої мрії.

І в день Святого Валентина,
Тебе привітати я хочу,
Хочу пригорнути до себе так сильно,
І прошепотіти: Люблю, люблю!

***
З днем Святого Валентина,
Я поспішаю привітати,
Побажати своїй коханій,
Благодатний долю.
Їй сказати такі слова,
Що розтоплять навіть лід,
Нехай моя любов і щастя,
За собою завжди кличе.
Немає прекрасніше її в світі,
Немає обличчя її милею,
І душі її красивою,
Немає ранимей і ніжніше.

***
Нехай Святий Валентин нам подарує успіх,
Щоб руки наші раптом не расплелись,
Щоб були п'яні ми від щастя,
І вдвох крокували у вир життя.
І любов зберігаючи не забували,
Що вона тендітна, хоч і сильна,
Щоб наша радість не закінчувалася,
Щоб поруч ти завжди була!

***
Найбажаніша на світі,
Найулюбленіша моя,
Від кохання палає моє серце,
І болить відчайдушно душа.
Без тебе дороги не дороги,
Нехай твердять, проходить в життя все,
Але Святий мені ласкаво з любов'ю,
Підставляє в сотий раз крило.
Той, хто любить — це розуміє,
Адже кохання сильніше всяких бід,
Валентин нам знову допомагає,
Розливаючи в душі добрий світ!
Вітальна листівка коханій на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий