воскресенье, 5 декабря 2021 г.

Вірші з Новим роком 2022

 ***


Нехай яскраве перо загорнути кожен день,

І в цьому році буде живий, і горе.

Моя сестра, нехай ти посміхаєшся

Успіху і радості, хай щастя дзвінки!

Нехай дні, як ніби фарби, надихають вас,

Живи і танець, і любов бути повним,

Зрештою, рік тигра все мрії,

І пісня його, як ніби життя хвиля!


***


Я хочу побажати вам, сестра, щастя,

На радість багато нового року приніс,

Раптово, всі ваші нещастя зникли,

І все, що ви хочете, відразу ж вдалося.

Рік Тигра нехай емоції яскравих багатьох,

Спіймати за хвіст удачу, не відпускають його.

Нехай звір щастя присісти на вашому порозі,

І в будинку він встановить вам на вашому шляху!


***


З Новим Роком Тигра, моя маленька сестра!

Будинок прикрашений, і наша ялинка готова.

І тепер я можу привітати вас,

Магія, удачі, щастя бажання.

Нехай любов до вас впевнено прийти,

І вручну диво казка призведе.

Так що всі заповітні мрії збуваються,

Стати королевою краси!


***


Нехай новий 2022 тигр

Чортів все яскравість і безстрашність,

Ви, сестра, щастя принесе

Успіхи без кордонів і радості нерозважливих!

Нехай серце постійно б'ється в такт

З гарними піснями, повними нових фарб.

Нехай ваш ангел не втомлюються зберігання

Запобігання всіх падінь і трясе!


***


За вікном срібла сніжний ком,

Санта-Клаус з подарунками несе мішок

Рік 2022 тигр, із задоволенням

Зимовий відпочинок дивно, зверніть увагу.

Сестра, я бажаю вам щастя,

І виконання всіх бажань в цьому році

Нехай всі погані погодні пролітають

Господь дозволить вам зберегти вашу долю.


***


Новорічне свято приходить в найближчим часом

Рік чорного тигра вже нацьковують на шляху,

Сестра, сердечно вітаю з усім вашим

Я щиро бажаю вам збуватися мрії.

Нехай всі негаразди помітити порошок,

Майбутній рік дозволить нам дати тільки хороше

Люблю тебе, прекрасний настрій,

Отримати тільки задоволення від життя.


***


Срібний пухнастий сніг

Рік Тигра стукає в ворота,

Для свята, двері швидка,

Суддя, танець і пісні співають.

Сестра мило, привітання

З новим роком від щирого серця,

Нехай всі сумніви зникають назавжди

І мрія неодмінно збудеться.


***


Torn останній листок календаря,

Тигр рік, щоб відзначити цей час

Нехай він принесе вам, сестра, щастя,

І сніг помітить всю негоду.

Я бажаю всі ваші мрії збуваються

І серце буде боротися протягом тривалого часу,

Дбайливий і ласкавий бути оточені

В душі, весна завжди панує.


***


У кожному будинку, підготовка до свята йде,

рік починається Тигр у ворота,

Сестра, бажаю вам радість, хороше,

Так що життя схоже на казку.

Нехай дві тисячі двадцять два ми будемо вам пощастило,

Смуток нехай вашу адресу забути

Господь LET тримати від неприємностей і зла,

Протягом цілого року, нехай це буде повний свято.


***


Сестра! З роком Тигра вас, рідні!

Посмішка від душі нового року зустрічі

І нехай тигр допоможе вам допоможе стати щасливим.

Так що ви можете літати на крилах щастя!

Так що ви не знаєте, що горе, ображений і тривоги,

Так що Cavalers лежали далеко від ваших ніг,

Так що букети давали

Так що кожен день компліменти говорили!


***


Я прийду до вас сестрі, їдять олів'є,

Ви так чудово приготовані салати,

І так апетитно вони стоять на столі,

І в цій темі просто бити куранти!

Зверніть увагу на новий рік з вами, як в дитинстві,

І серце відразу стало легше,

Нехай тигр дасть вам мішок щастя,

І я даю вам цей вірш!


***


Sitver! З Новим роком Тигра! Цілу обіймаю,

Завжди відвідати мене чекає мене, я це знаю,

І сьогодні з вами вечір провести разом

Ми завжди знайти тему для розмови!

Згадаймо, як моя мама співала колискову,

Як і в дитинстві, ялинка була яскравою для нас,

Як Санта-Клаус подарунки приніс нам

І як тато з вами після сварки Miril!



Поздоровлення українською з Новим роком 2022 Тигра на картинці

Комментариев нет:

Отправить комментарий