воскресенье, 5 декабря 2021 г.

Поздоровлення на Новий рік 2022

 ***


Тигреня вже стукає в наші двері!

Я вітаю мій брат тепер, як я можу!

Я бажаю йому чиста, світла любов,

В дорозі, не здаватися, вперед тільки вперед!

Ви сміливі і сильні, тому перебування,

І чесно завжди в житті, щоб спробувати!

З вами, успіх буде на шляху,

Радість і щастя допоможе знайти!


***


Мій брат, найулюбленіший у світі!

Існує новий рік, повільно, на планеті.

Нехай рік Тигра принесе багато щастя,

І нехай вони йдуть у життя погану погоду.

Ти найкращий і добрий, мій брат,

З тобою так тепло, і з вами завжди свято.

Я бажаю вам, щоб не пошкодити, весело провести час,

І в школі, завжди на «відмінно» дізнається!


***


Брат, брат, брат, мій милий брат.

Ви наш пустотливий і забавний хлопчик.

Тут рік тигра вже близько до нас дуже,

У моїх бажаннях я буду точно.

Я бажаю хороших друзів і удачі,

І вирішувати всі тільки завдання.

Так що рік тільки радість принесла і щасливим,

Ну, Tigrenok представлені настройки.


***


Сріблястий порошок,

кроки рік Тигра для нас,

Марк зимове свято,

Я прекрасно запрошує Вас.

Милий брат, вступні привітання,

Я бажаю вам масниця настрій,

Нехай новий рік принесе багато щастя,

Нехай заметіль, зверніть увагу на погану погоду.


***


Рік Тигра Ми, на щастя, ми зустрічаємося,

Він буде успішним, точно знати,

Ви хочете вам брат

І завжди відмінний настрій.

Для того, щоб вашу адресу завжди звучав,

Компліменти і добрі слова

Так що все буде зроблено, про що ви мрієте,

Для того, щоб носити в усьому, завжди.


***


Рік тигра вже на порозі,

Прийміть, брат, привітання,

Нехай всі тривоги зникають назавжди

І свято буде наповнений веселим

В заповітної мрії завжди вірять

Нехай буде менше втрат в житті,

Для роботи був успіх,

А кишені - без пов'язки.


***


Довгоочікуване свято - Новий рік,

Він сповнений радісних турбот,

Він легкий, чистий і красивий,

Все робить людей щасливими.

З роком Тигра привітання,

У багатстві завжди, брат, жити,

Створення, дерзати, мріяти,

І ніколи не програють.


***


Рік тигра перетнув наш поріг сьогодні,

І відразу ж доставлені всі сигнали тривоги,

Нехай наступний рік принесе удачу

І настрій прекрасне в доповненні.

Брат, привітання,

Я хочу кожен день приємний сюрприз,

Гідна зарплата, красива любов,

І, звичайно, збуваються.


***


Біла Метелиця паморочиться за вікном,

Дерева всі розкидані з сріблом,

Довгоочікуване свято прийшов

Рік Тигра Ми принесемо щастя в повній мірі.

З Новим роком, брат, привітання,

Здійснення все задумано, я хочу

Для того, щоб бути щасливим, щоб завжди і у всьому,

Так що повна чаша була вашим будинком.


***


Рік бика залишає нас

Рік Тигра Ми зустрічаємося зараз,

Брат, зі святом привітання,

В радості довгий час живий.

Форвард завжди впевнено дивляться

Так що всі ваші мрії стали

Так що щастя посміхнулося вам завжди,

Так що сім'я жила в достатності.


***


Новий 2022 часу зустрічаються

Це завжди свято радості,

Рік Тигра принесе все щастя

Пухнастий сніг нехай помітити погану погоду.

Брат, я хочу, щоб ви збудуться ваші мрії,

Так що удачі вам вибрати тільки

Так що здоров'я є сильним

Так що в будинку все в достатності було.


***


Тайгер рік ми маємо задоволення

З довгоочікуваним святом, брат, привітання,

Нехай всі тривоги і погана погода зникають

Нехай вони в справах погодяться.

Так що в цьому році був щедрим для Вас,

Нехай це буде misudent,

Так що зірки щастя було запалено в часі,

Так що всі ваші бажання збудуться.



Побажання з Новим роком 2022 Тигра на листівці

Комментариев нет:

Отправить комментарий