воскресенье, 5 декабря 2021 г.

Привітання з Новим роком 2022 у віршах

 ***


Хоча робота для нас, безсумнівно, є важливою

Новий рік марок Black Tiger країни.

Тому я прошу вас привітати

Шкода, що я буду говорити, що:

Нехай всі ваші бажання виконувати, як це необхідно

Нехай вона завжди буде радий вашим

Так що ви в професії найбільш успішною

У своєму особистому житті щасливим, звичайно, теж!


***


З Новим Роком тигра, милий колега, вітаю,

Необмежені надії і успіху в роботі I Wish

Я бажаю вам зберігати з долею

Нехай рік Тигра принесе щастя з ним.

Я бажаю в роботі стабільності залози назавжди,

У родині любові та турботи від близьких

Нехай всі ваші мрії збуваються,

І в рік собаки ви будете робити нові бажання вас.


***


Новий рік Тигра приходить до уваги

Я бажаю вам колега, радість і гарний,

Нехай новий рік принесе щастя вам

Нехай Санта Клаус родом з дитинства з подарунками.

Я бажаю вам в душі вашої весняної весни,

І ви завжди красиві, молоді та німий була,

Так що зима не торкався холодної душі,

Сторона пішла навколо пургу і шипіння.


***


З Новим Роком Вітаємо, мій колега,

Нехай любов зігріває в мороз,

Нехай тигр принесе вам багатий рік,

Я бажаю вам жити без печалі і скорботи.

Нехай тигр не відмовлятиметься від усіх уві сні

Нехай всі люди на Землі будуть щасливі

Ми краса, як звір, дуже поважаю

Успіху і благополуччя колега ЖІНКА РОБОТА!


***


Вітаємо з роком Тигра Колега,

Нехай ваша душа буде зовсім небагато снігу,

Я бажаю, щоб тигр приносить прибуток до дому,

Здоров'я, багатство і любов до вас ozot.

Я бажаю будь-якої роботи, щоб бути по плечу,

Ще хочу в новому році я хочу

Все, що сама мріє

Вгадайте бажання, вони будуть працювати, ви знаєте.


***


Нехай любов прийде до Нового року жінці колезі

Нехай вона знову і знову відвідати її

Любов до жінки багато не буває

І Кабанчик знає про цей факт!

Так нехай любов покриває очі,

І від щастя в них спалахує жіночу сльозу,

Тільки від щастя, а не від печалі, печаль,

Збій Нехай тигр пошкодження геть в Дали!


***


Нехай наш колега повезти в рік Тигра,

І кавалер її без зволікання знайти

Дасть кільце і скоро одружується запропонує

А рік тигра в процесі це допоможе їм!

Любов і щастя для всіх жінок у світі

Нехай ні на планеті бути пральню

Нехай всі жінки знаходять свої чоловік

Зрештою, для любові взаємної не потрібні причини!


***


Нехай Колега успішним буде всюди

Нехай доля дасть їй подарунки на блюдо,

Нехай її балувати її турботою, любов'ю і ласкою,

Нехай її життя виглядало як хороша казка!

Робота і особисте життя нехай світить

Нехай вона ніколи нічого не зашкодить

Нехай вона любить і любить міцно,

Нехай в рік Тигра, щастя не проходить мимо!


***


Для жінок, колеги не шкодують нас,

Нехай душа буде спокійна, і на серці - солодкий,

Нехай рік тигр дасть вам благополуччя,

Нехай вони відвідують вас щасливий випадок в житті!

Нехай доля не забудьте зробити вас сюрпризи,

Нехай улюблений виконувати всі ваші примхи,

Нехай любов і плекати вас сім'я

Нехай буде вірні друзі і друзі!


***


У рік тигра нехай бос вас розумію,

А позиція вище для вас підберуть

Сприяє кар'єрні сходинки вгору

Зрештою, така жінка зростом в офісі не гріх!

Ми бажаємо успіхів в справах і просуванні по службі,

Розробка, ідеї, нові цілі, настрій,

Зарплата, відпустки, премії, вихідні дні,

Нехай тигр рік принесе удачі вам найближчим часом!


***


У рік Тигра, ми бажаємо райський колегу,

Жіночий колега ти красива і знати

І заслужили щастя і райська насолода,

Нехай ваш настрій завжди буде чарівно!

Без різких змін, поворотів і змін,

І нехай бос визнати, що у вас є талант,

Чи буде підняти зарплату і відправити у відпустку,

Нехай тигр року ви тільки дати вам щастя!


***


Колега! Дорого! З роком Тигра привітання,

Вірність, ласка, любов і дружба Бажання

Для команди з вами всі були друзями,

Так що лідер команди наших дружніх ви були!

Так що у вас є достатньо всього для жіночого щастя,

Так що приставати негоду

Ми бажаємо вам найкраще в тигровій році,

Ми бажаємо вам ваше життя ще більше любові!


Прикольна українська листівка з Новим роком 2022 Тигра

Комментариев нет:

Отправить комментарий