четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Днем Перукаря у віршах

"Привітання з днем перукаря"

Є люди, чия нелегка праця
Інші чарами звуть,
Їх знаком майстерності століття
Вважалася легка рука,
Передають з вуст у вуста
Їх імена. І неспроста:
Ми поважаємо цю працю,
Всім перукарям - Салют!


"День перукаря"

Ваші руки так пурхають,
Ніжно ножиці тримаючи,
Створюючи новий образ,
У танці трепетному кружляючи.
Новий колір і зміна стилю,
Кучері випрямити, завити,
Тут відрізати, там надставити,
Щоб клієнтку здивувати.
І сьогодні в день весняний
Побажати хочу в працях
Бути на вічному позитиві
І не пам'ятати про роках.
І обслуговувати клієнтів
Лише з усмішкою, жартуючи!
Ви ж майстер найкращий в світі
Я скажу, зовсім не льстя.


"З днем перукаря"

О ні, не перукар ти,
Хоч так професія зветься.
Ти — майстриня краси.
І як тобі вдається?
Приходить жінка в салон,
Або, приміром скажімо, діва.
Вид досить посередній, пардон.
Йде — просто королева!
Як ніби зовсім не вона
Зовсім недавно заходила.
Яка творча сила
Тобі дана чарівна!
Як Попелюшку коли-то фея
Змінила, так і тут...
Недарма все тобі співають
Хвалу в день славного ювілею.
І жінки, яким ти
Даєш для гордості причини,
І, відповідно, чоловіки —
Поціновувачі їх краси!


"Вірші з днем перукаря"

Ти даруєш радість всім, завжди,
Через століття, через роки,
Свою професію несеш,
І честь свою ти бережеш!
Тебе ми всі привітати ради,
Ти, перукар, нам відрада!
Спасибі говоримо за працю,
Тебе скрізь і всюди чекають!





"Привітати з днем перукаря"

Ти повелитель ножиць і гребінця!
Майстерний маг і добрий чародій
Легко робиш будь-які зачіски!
І кожен день ти радуєш людей!
Тебе я, перукар, вітаю!
Бажаю в професійний день,
В усьому нехай доля тобі допомагає!
А всі негаразди нехай зникнуть в тінь!


Хто сьогодні перукар?
Дозвольте, я буду.
Я вам зроблю зачіску,
Наприклад, як у мене.
Перед дзеркалом сідайте,
Я накидку зав'яжу
І, звичайно, першим ділом
Акуратно причешу.
А тепер накрутимо чубчик
На великі бігуді,
Заплетем кіски збоку,
Хвіст завяжем позаду.
Це все закріпимо лаком
Або гелем для волосся,
Підведемо помадою губки
І трохи припудрим ніс.
Я все зробила відмінно,
Похваліть мене.
Адже тепер моя подружка
Стала краще, чим була.


"Вірші про перукаря"

Перукаря-майстру хвалебну оду
Ми посвящаємо в цей святковий день,
І не втомляться нехай руки умілі,
Щасливими робити прийшли людей.
Чи знаєте ви, як змінюється жінка –
З новою зачіскою сяють очі,
І нічого, якщо життя дала тріщину-
Висохне швидко будь сльоза.
Будьте ж щасливі добрі ангели,
Нехай на вашій душі буде світло,
Життя дивує яскравими фарбами,
Серце завжди зігріває добро!


"Вірші до дня перукаря"

Перукар наш! З днем професії!
Вітаємо під серця стук:
Так швидкі та вправні рухи
Свіжість, ласку дарують рук!
Лише любов'ю до тебе ми ходимо,
Як художниця чуйна, ти
Всіх брюнеток робиш рудим,
«Пір'я» чистиш нам і «хвости».
Всі бажання не вмістяться —
У наших лисинах місце дай:
Будь коханою, рідний кудесницей
І на конкурсах перемагай!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий