пятница, 18 ноября 2016 г.

Жартівливі привітання з Новим Роком 2017

Мандаринами пахне, як у дитинстві,
Ялинки всюди вогнями горять.
Як я щасливий, що ми з тобою разом
Наступаючий будемо зустрічати!
Нехай же в новому році ми з тобою
Будемо щасливі однією думкою,
Одного разу ми були знайомі,
Ми зустрічаємо не рік, а любов!

***

Не дарма купуються ялинки,
Не дарма запалюють вогні,
Не дарма дістають «дощик» з полиці
І будинок прикрашають весь ним.
Чекають щастя в році новому,
Вогнями приваблюють його.
І вірять, що чим ялинка краше,
Тим краще цей рік пройде.
Згоден, тобі побажаю
Прикрасити свою ялинку так,
Щоб щастя без дна і без краю
Накрило твій дім назавжди.

***

У Новий рік я бажаю тобі розбагатіти,
У справах побільше досягти успіху,
У любові – величезного блаженства,
В одязі – тільки досконалості!
Жити в розумінні і славі,
Не бути тобі в печалі!
З друзями тільки розуміння,
Не знати образ і розлуки!
Досягти успіхів і кар'єри,
Вирішити вдало всі проблеми!
Спокійно спати,
Вставати раніше!
Не знати ані неправди, брехні і фальші,
Ну,загалом, жити у величезному щастя!

***

Настає Новий рік,
Ось що Вам нехай принесе:
Ну, по-перше, для прикладу,
Нехай підвищить Вам кар'єру!
По-друге, нехай всім на диво,
Оновить Вашу квартиру!
По-третє, нехай без тужіння,
Вам підніме настрій!
Далі дарує нехай ще,
І солідний в банку рахунок!
Ну, ще, любові, звичайно,
Тут уже ми всі не безгрішні!
Радість, міцне здоров'я,
Новорічне застілля!
Щоб зустріти рік пристойно,
Минулий – проводити відмінно!
Відпочити серед гостей,
Всіх їх бути трохи пьяней!

***

Під снігом заснула щаслива ялина,
І справи їй немає до урочистостей і людей.
Вона бачить сон, ніби у синьому лісі
Вона зустріла красуню сосну.
І начебто були так раді вони,
Що не помічали морозів, зими.
Давай же й ми зустрінемося знову
І щастя знайдемо серед морозів, вітрів.
Давай в цьому році
Залишимося разом, а то я помру.

***

З Новим роком вас вітаю
Багато грошей я бажаю.
Дарую тобі жар-птицю
Щоб з'їздити за кордон
Дарую тобі я аленький квітка
Щоб у дворі був Porsche-коник.
І - рибку золоту
До неї віллу розписну.
Все решта – мрії твоєї лише справа,
Ти радій і не живи понуро!

***

Я точно знаю, сніговик зізнався.
Він бачив, Дід Мороз до нас приїжджав,
Подарунки сховати, він від нас намагався.
Але я тобі відкрию свій секрет,
Ми опівночі вийдемо, ніби на прогулянку,
І відкопали все, що заховав Дід,
Нехай звинувачує він потім Снігурку.
Унікальна листівка з вітальним віршом на Новий рік 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий